belde hafif sakatlanma (şemalı)

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve ARNOLDschwarzeneggeR tarafından 30 Mayıs 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. ARNOLDschwarzeneggeR
    Offline

    ARNOLDschwarzeneggeR Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.226
    Beğenileri:
    368
    Ödül Puanları:
    93
    Yer:
    C:\
    arkadaşlar hayatımda yapmayacağım bişeyi yapıp
    birinin gazına gelip 430 kg ile 7 tekrar leg press yaptım
    yaptıktan 1 gün sonra belim çok ağrıdı
    şuan 1 aydan fazla geçti ve ağrı devam ediyor
    ağrılar şu bölgelerden geliyor
    1. glutes medius 2. erector spiaine ( çok hafif )
    bakınız şema : http://www.fitness-and-bodybuilding-workouts.com/support-files/muscle-anatomy-chart.pdf
    baktımki 45 gündür geçmiyor doktora gitmeye karar verdim
    sizin de yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum.
     
  2. obensaltan
    Offline

    obensaltan Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2012
    Mesajlar:
    357
    Beğenileri:
    196
    Ödül Puanları:
    53
    valla ne desek boş, gideceğin doktor bile mr sonucunu görmeden bir şey diyemeyecek
    geçmiş olsun inş ciddi diildr
     
    ARNOLDschwarzeneggeR bunu beğendi.
  3. StormBlast
    Offline

    StormBlast Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    923
    Beğenileri:
    1.061
    Ödül Puanları:
    103
    L5-s1 diskinde fıtık başlangıcı veyahut disk zedelenmesi meydana gelmiş olabilir. Genellikle kalçayla erector spiaine in birleştiği yer de hafif bir sızı şeklinde kendini gösterir lakin 45 gündür ağrı dışında hareketlerde bir problem yaşatmadıysa büyük bir problem olabileceğini sanmıyorum geçmiş olsun
     
    ARNOLDschwarzeneggeR bunu beğendi.
  4. ARNOLDschwarzeneggeR
    Offline

    ARNOLDschwarzeneggeR Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.226
    Beğenileri:
    368
    Ödül Puanları:
    93
    Yer:
    C:\
    normal hayatımda bir sıkıntı çıkartmadı
    aslında gün geçtikçe azalıyor gibi ancak bu piskolojik te olabilir.
    deadlift squat leg press row tarzı hareketler yaparsam ertesi gün ağrı çok fazla oluyor ( 1 kere denemiştim sakatlanmanın 20. gününde)
     
  5. ARNOLDschwarzeneggeR
    Offline

    ARNOLDschwarzeneggeR Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.226
    Beğenileri:
    368
    Ödül Puanları:
    93
    Yer:
    C:\
    arkadaşlar normal bi hastaneye gitmeden direk, fizik tedavi hastanesine gitmek sizce doğrumu bu durumda ?
     
  6. thetramp
    Offline

    thetramp Özel Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.374
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Elektrik-elektronik mühendisi
    Yer:
    manisa
    Stormblast ın dediği gib l5s1 de bir sıkıntı olabilir. Yanlış hatırlamıyorsam brhmcr de de bu sıkıntı var, ona da en azından bir danışabilirsin, ancak en doğru olanı tabi ki doktora gitmen olacak, normal hastane yada fizik tedavi mi diye soruyorsan öncelikle bir mr sonucu al olumsuz bir durum olursa diğer seçeneği de denersin.
     
    ARNOLDschwarzeneggeR bunu beğendi.
  7. boksbody
    Offline

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.312
    Beğenileri:
    2.754
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    önce sağlık
    git muayeni ol tetkikleri yaptır
    çok geçmiş olsun umarım sıkıntılı bişe çıkmaz
     
    ARNOLDschwarzeneggeR bunu beğendi.
  8. PeNa
    Offline

    PeNa Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2013
    Mesajlar:
    972
    Beğenileri:
    666
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Elektronik
    Yer:
    İstanbul
  9. ARNOLDschwarzeneggeR
    Offline

    ARNOLDschwarzeneggeR Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.226
    Beğenileri:
    368
    Ödül Puanları:
    93
    Yer:
    C:\
    arkadaşlar 2 gün önce emar çektirdim
    herhangibi disk kayması fıtık vs yok dedi doktor
    kaslar incinmiş olabilir dedi biraz ödem gözüküyor onun dışındada hiçbişey gözükmüyor dedi
    fizik tedaviye başladım çok iyi geldi 2 günde ağrı %50 düştü
    ancak bu sabah arka omuz çalışırken birden belim tutuldu ve yine ilk günkü gibi ağrıyor
    10 gün sürecek olan fizik dedavi sonucunda işh iyileşirim
     
  10. ARNOLDschwarzeneggeR
    Offline

    ARNOLDschwarzeneggeR Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.226
    Beğenileri:
    368
    Ödül Puanları:
    93
    Yer:
    C:\
    merhaba arkadaşlar
    emar röntgen kan idar her türlü testi yaptırdım
    sonuç olarak belimde aşırı derecede kas spazmı olmuş
    yani kemiklerde omurda kalçada vs hiçbir kemik fıtık vs problemim yokmuş
    tamamen aşırı bir kas spazmı

    fizik tedaviye devam ediyorum belim hala ağrıyor spora 1 ay ara verdim
    sizce nedir bu kas spazmı ve tamamen %100 geçermi ben bunu merak ediyorum yani bu kas spazmı bittiğinde ben tekrar güzel deadliftler row lar yapabilecekmiyim ?
     

Sayfayı Paylaş