Bel Bölgesini

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve rrower tarafından 29 Eylül 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. rrower
    Offline

    rrower Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba,

    Spora yeni başlamış sayılmam, ancak bel bölgesi konusunda bilgim yok. 175 boy ve 62 kilo vücuda sahibim. Belim vücuduma göre çok dar kalıyor, 27 28'dir en fazla. Fazla yediğimde vs. göbek şeklinde ortaya çıkıyor, bense genişlik olarak dönmesini istiyorum. Hedefim 30-31 beden en az. Bunun için ne tür antrenmanlar yapmam gerek, önerisi olan var mı?
     
  2. MaXimuS_
    Offline

    MaXimuS_ Yeni Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    63
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    0
    belin nasıl 28 santim mankenlerin bile 60 cm belleri var yanlış ölçmüşün sen bi daha ölçmen lazım
     
  3. thetramp
    Offline

    thetramp Özel Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.374
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Elektrik-elektronik mühendisi
    Yer:
    manisa
    pantolon bedeni olarak söylemiş sanırım..
    karın kaslarını büyütmeye yönelik antrenmanlar yapabilirsin özellikle oblik(yan karın kasları) için,illa pantolon bedenimi de büyütücem diyosan squatta yararlı olacaktır ama en başta düzenli beslenmeyle biraz kilo almalısın boyuna göre kilon az..
    p.s: bel ölçüsü göbek deliği hizasından 1 parmak kadar üstte mezureyle tam bel çevresi ölçülerek alınır vg de pantolon bedeni bel ölçün için bi gösterge değildir.böyle ölçüp söylersen daha net bilgi verip daha net yorumlar alabilirsin. 28-30 dediğin için ben beden olarak anladım yanlışım varsa kusuruma bakma:)
     
    rrower bunu beğendi.
  4. rrower
    Offline

    rrower Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Pantolon bedeni olarak söyledim evet. Metre yokluğu dolayısıyla pantolon ölçüsü ile sorunumu az çok anlattım.

    Kilo almak için günlük programa ek olarak o.n. serious mass kullanmayı düşünüyorum. Squat dışında önerebileceğiniz hareketler var mı?

    Tavsiye için şimdiden teşekkürler.
     

Sayfayı Paylaş