Bel Bölgesinde Yağlanma

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve sweetovski tarafından 17 Mayıs 2007 başlatılmıştır.

  1. sweetovski
    Offline

    sweetovski Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    İnternet Kafe
    Yer:
    Antalya
    Herkese slm arkadaslar. Bu forumda yeniyim ve umarım yanlış yere konu acmıyorumdur. 1 ay önce spor salonuna gitmeye başladım, işim gereği çok hareketsiz olduğum için karın bölgemde aşırı yağlanma oldu. Spor salonun sahibi dövüş sanatlarında uzman olduğu için body building konusunda cok fazla bir bilgiye sahip oldugunu düşünmüyorum, umarım yanılıyorumdur. Benim boyum 1,85 ve kilomda 84. Hergun salona gelmemde bir sakınca olmadıgını söylediler, bende gidiyorum en az 5 gün. calısmanın ilk 1,5 saati göbek eritme hareketleri yaptırıyorlar, sopa sevirme hareketleri, dumble larla saga sola esneme, yerde yan yatıp mekik çekme tarzı hareketler, sonrada her kas bölgesi için 1 hareket, yani yaklasık 2 saat. 1 ay boyunca böyle olacagını söylediler, ama ne yemeliyim, kilom ne olmalı bu konuda bilgi veren malesef yok. Şimdi benim öğrenmek istedigim ne yapmam gerektigi. midem eriyinceye kadar deli gibi kilo kaybedip, sonra bol protein ile dengeli kilo alıp kas yapmak mı? yoksa ne yapmak? 2 saat boyunca cok hırslı calısıyorum ve bu beni genelde rahatsız etmiyor, ama 1 ay gecmesine ragmen midemde sanki hic bir erime olmadı her ne kadar hamur işini hemen hemen kesmiş olmama ragmen. sebze ve protein agırlıklı yemeklerle besleniyorum.
    Şimdiden çok tesekkur ederim, Saygılar
     
  2. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.498
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    sweetovski foruma hoşgeldin..amacın yağlardan kurtularak kas yapmak anladığım kadarıyla..
    yağlardan kurtulmak için önce bilimsel yöntemlerin ışığında çalışarak vaktini boşa harcamaman lazım..istediğin kadar mideyi sıkıştır yağ yakımı için gereken enzimleri salgılamaz diyor aklı başında kaynaklar.. oyüzden tempolu hareketler yaparak başlayabilirsin işe..antremandan önce 30dk.kadar tempolu olmak kaydıyla koşu bandı kond.bisikleti kullanabilirsin..
    beslenme için diğer başlıklarıda okumalısın..basit karb. olarak nitelendirilen besinlerden (şekerli hertürlü besin,beyazun,rafine gıdalar) öğünlerinde uzak durman ve karb.ihtiyacını kompleks karb.dan(kepek,yulaf,tam buğday mamulü ürünler,baklagiller,posalı lifli sebze meyveler vs..) karşılaman gerekir..

    öğün sayısını 6ya yükseltmelisin..diyelimki günde 360gr karbonhidrat alacaksan bunu 3 öğüne böldüğünde 120şer gr.eder ve alınan yüksek karb.kan şekeri üzerinde yükseltici etki yapar..bunu düşürmek için salgılanan fazlaca insülin yağ olarak depo işlemine geçer..
    ama 6 öğünde 60ar gr.alırsan kan şekeri ve insülin normal seviyelerde kalırlar ve yağlanmanın önüne geçersib ve ekstradan kas glikojen depolarını doldurursun..yağalanarak beslenmede bu depolar yetersiz doldurulur..dolu kas glikojen depoları ise kas oluşumunda anabolik süreçte ve recovery döneminde (2 idman arası dönem) büyük rol oynarlar..istediğin kadar protein al bu glikojen depoları boş ise kas kazancın çok sınırlı olacaktır..
     

Sayfayı Paylaş