Bazı hareketleri es geçmek zorunda kalıyorum

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve ikizerrdenizz tarafından 10 Ağustos 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. ikizerrdenizz
    Offline

    ikizerrdenizz Üye

    Katılım:
    3 Mart 2015
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba ben yeni basladım bu ise yasım 16 . Ya ben dambılla 7 den daha fazla kaldırmıyorum kendimi zorluyorum . Oyle oluyoki dambılı kaldırmaya mecalim kalmıyor mesela fly veya bench press hareketlerinde 7-8 anca yapıyorum (bilerek agırlıgı arttırdım) Sizce cok agırlıkla kendimi zorlamam iyimidir ama bu abartılacak bir agırlık degil yeni basladıgım icin heralde bana cok agır geliyor . Ama kan ter icinde kalıyorum bu iyi biseymidir yoksa agırlıgı azaltayımmı ( dambıl dokum )
     
  2. karaman_emir
    Offline

    karaman_emir Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    Ağırlığı azalt

    LG-D802TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  3. cedric8
    Offline

    cedric8 Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    163
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Onceklikle kendine duzgun bir program cıkar hangi gün hangi hareketleri kaç kere yapacağın belli olsun. Tekrar ve setleri genel olarak 3 set 8-10 tekrar şeklinde ayarla 8in altına düşme her set arası 45 saniye her hareket arası 1 2 dk mola ver. Kendini zorlamak iyidir herzaman max ağırlıkla calismaya gayret goster.

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  4. mertoz9
    Offline

    mertoz9 Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2014
    Mesajlar:
    130
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Ben ağırlık düşürme taraftarı değilim. Bu sporda kararlıysan güçlendikçe o ağırlıklar senin için bebek oyuncağı olacak. Olumsuz düşünme yapabilirim de ve yap.
     
  5. fbirfn
    Offline

    fbirfn Üye

    Katılım:
    19 Ekim 2014
    Mesajlar:
    399
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    İlk 2 ay 10-12 tekrar arasında zorlanılacak ağırlıklar seçilmesini
    Daha etkili buluyorum


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     

Sayfayı Paylaş