Bayanlar İçin Karbonhidrat Tozu

Konusu 'Bayanlar Özel - Fitness ve Antrenman' forumundadır ve betull0123 tarafından 25 Aralık 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. betull0123
    Offline

    betull0123 Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2014
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bayan
    3 aydır 47 kiloyum. Spor salonuna da gidiyorum. Ama bir artış yok. Karbonhidrat kullanmamı tavsiye ettiler.
    Ciddi anlamda Etkili ve fazla gaz yapmayan karbonhidrat ismi rica ediyorum.
    Yardımlarınız için Teşekkür ederim.
     
  2. elezar
    Offline

    elezar Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2012
    Mesajlar:
    727
    Beğenileri:
    528
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Kamu Yönetimi Mezunu
    Yer:
    Ankara
    Ben bay ve bayanlarda özellikle sizin kilolarinizdaki arkadaşlara dah cok yulaf pirinc bulgur çavdar gibi kompleks karbonhidratlar i tavsiye ediyorum ancak illa toza yönelecek seniz içeriğine bakmanız yeterli olacaktir
     
  3. SemihCebraiL
    Offline

    SemihCebraiL Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2012
    Mesajlar:
    588
    Beğenileri:
    257
    Ödül Puanları:
    73
    günlük kalori ihtiyacınızı hesapladınızsa ve bu ihtiyacı besinlerden alamıyorsanız vitargo önerebilirim
     
  4. SCHWARZXXL
    Offline

    SCHWARZXXL Özel Üye

    Katılım:
    15 Mart 2006
    Mesajlar:
    3.591
    Beğenileri:
    4.610
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Günlük gıda tüketimini bilmeden takviye önerilemez. Gainerlar zaten en gereksiz supplementler.
     
    gurur ve Created By Loss bunu beğendi.
  5. derin_aker
    Offline

    derin_aker Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    17 Eylül 2014
    Mesajlar:
    205
    Beğenileri:
    287
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    istanbul
    takviye almana gerek yok.karbonhidratı bazı hocalar öneriyor yağ oranı düşük olanlara bazıları önermiyor.bana kalırsa hocaları pek takma.kaliteli doğal karbonhidrat tüket protein miktarını al yeterli bence.çalışma tarzında çok önemli.yüksek ağırlık gir ve ye.
     
    Balboa7 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş