Basketboll şut atma ?

Konusu 'Diğer Spor Antrenmanları (Yüzme, Futbol vb)' forumundadır ve Basketboll yaşamdır tarafından 14 Aralık 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 7 üye.
  1. Basketboll yaşamdır
    Offline

    Basketboll yaşamdır Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2015
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Lise
    Yer:
    İzmir
    İyi günler forumda yeniyim. Ben 1 aydan beri basketbola gidiyom şutu yetiştirmek için ne yapmalıyım. Ben hergün 3x15 şınav yapıyorum mekiğede başlıyacam 3x30 boya etki etmeyecek başka hareketler varmı ?
    Boy:1.63
    Kilo: 55-60 arası
    Yardımlarınızı bekliyorum.
     
  2. ahmetgms98
    Offline

    ahmetgms98 Üye

    Katılım:
    7 Mart 2015
    Mesajlar:
    87
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Konsantre ol , yapıcagına inan , son hareketi parmak uclarınla yönlendir. Ve cok çalış.
     
    Basketboll yaşamdır bunu beğendi.
  3. Basketboll yaşamdır
    Offline

    Basketboll yaşamdır Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2015
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Lise
    Yer:
    İzmir
    Eyw
     
  4. BisikletciMert
    Offline

    BisikletciMert Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2012
    Mesajlar:
    954
    Beğenileri:
    135
    Ödül Puanları:
    53
    Potada şut çalışması yaparsın gelişir
     
  5. Basketboll yaşamdır
    Offline

    Basketboll yaşamdır Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2015
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Lise
    Yer:
    İzmir
    Eyw sitede o kadar insan var sadece 2 kişi cevap veriyo !!!
     
  6. shaq
    Offline

    shaq MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    21 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.426
    Beğenileri:
    1.575
    Ödül Puanları:
    123
    Aç videoları izle tekniğini geliştir. Kuvvetini geliştir ve durmadan bıkmadan şut çek. Çeşitli mesafelerden durarak koşarak.
     
  7. Basketboll yaşamdır
    Offline

    Basketboll yaşamdır Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2015
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Lise
    Yer:
    İzmir
    Denicem sağol admin
     
  8. djstep03
    Offline

    djstep03 Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2016
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    şut için önemli olan şey bilek atabilmektir daha isabet sağlar arka kolun güçlü olursa daha rahat atarsın potada doğru yeri hedeflemen lazım ve bi tarzın olmalı başkasının tarzı değil
     
    Basketboll yaşamdır bunu beğendi.
  9. Basketboll yaşamdır
    Offline

    Basketboll yaşamdır Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2015
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Lise
    Yer:
    İzmir
    Nasıl bir tarz yani açıklayabilirmisin
     
  10. FitnessMerdo
    Offline

    FitnessMerdo Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2016
    Mesajlar:
    787
    Beğenileri:
    149
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Bo bol şut antrenmanı yap her seferinde daha uzaktan şut at dripling yapıp shoot at biraz çalışmayla iyi şut atarsın hatta 3 lük bile atarsın
     
  11. John399
    Offline

    John399 Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    21 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    890
    Beğenileri:
    536
    Ödül Puanları:
    103
    Basketbol topunu ileriye fırlatmanızı sağlayan kas grupları omuz , bilek , triceps , biceps , göğüs kasları dır . Karın kasları bile bu şut atma esnasında çalışır ama direkt olarak saydığım kas grupları etken faktörlerdir . Bu kas grupları ne kadar güçlü olursa topu ileriye o kadar kolay fırlatırsınız .
     

Sayfayı Paylaş