Basketbolda Smaç Basmak isteyenler buraya !

Konusu 'Diğer Spor Antrenmanları (Yüzme, Futbol vb)' forumundadır ve whitekingkong tarafından 27 Temmuz 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. whitekingkong
    Offline

    whitekingkong Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba BDYForum takipçileri Bu Gün Sizlere benimde uyguladığım Antremanı ve sizin neler yapabileceginizi anlatmak istiyorum
    Öncelikle Kendi Fiziksel Özelliklerimi anlatmak isterim
    vücut Tipim : ektomorf
    Boy: 190
    Kilo : 85
    Omuz Gen. 70 cm
    İki kol arası mesafe : 2 metre
    zıpladığım mesafe : 75 cm yaklaşık
    Zıplamdan değdiğniz max seviye (gerilmeden ) : 2,50 metre
    zıpladğınız max seviye :
    Şimdi Benim neler yaptiğima bakalım ben bu özeliklerle rahatca iki ayak iki el smaç vurabilmekteyim.
    -----------------------------------------------------------------------

    SAKIN !Nba izleyip gaza gelip söyle akrobatik vuramayı düşünmeyin yapabileceklerinizi düşünün Smaç vuruken zıplama adımlarınızı düşünün , hergün vuracağım diyerek motive edin ve calışmaya başlayın
    Çalışmaya ne kadar zıpladıgınızı ölçerek başlaya bilirsiniz ona göre stratejiler geliştirin
    Örnek : ben 2.50 metreye değebiliyorum zıplayınca pota bileğimden 10 cm asağıya geliyor yanı 3.25 civarı demek ki ben yaklaşık 75 cm zıplıyorum böyle ufak bir matematik yapın . Şimdi Programı vereyim:
    Squat ( zıplama için en temel hareket) : Bu hareket yaklaşık 250 kas çeşidini çalıştırmaktadır.
    Leg pres: Bu hareket bel agrısı yaşayanlar için bir nevi squat gibi gelir benzer şekilde kas grubunu çalıştırır
    Dumbell Lung ön ve arka adeleleyi çalıştırır
    Leg extension / Leg Curl : Bu iki aletle daha detaylı çalışırsınız belli bir gruba inmenize yardımcı olur
    PRogram
    Hareket adı set tekrar dinlenme
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------
    squat 3 8-10 60 sn
    Leg Pres 3 8-10 60 sn
    Dumbel Lunge 3 8 60 sn
    Leg extansion 2 20-30 60 sn
    ------------------------------------------------------------------------------------------------
    Bu programı yaparak 1.70 boylarında 60kg daki arkadaşım Potayı çekmektedir
    NOT: Squat ve Leg Presde 1. sette ağırlıgınızın %75 iyle 2. sette %60 nizla 3. sette ise %50 nizle yapınız daha verimli olmaktadır.
    NOT: Salona gidemiyorsanız Air Alert yada P90x programını araştırınız.
     

Sayfayı Paylaş