Basketbol zıplama antremanı

Konusu 'Diğer Spor Antrenmanları (Yüzme, Futbol vb)' forumundadır ve SercanBeyz24 tarafından 29 Ağustos 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. SercanBeyz24
    Offline

    SercanBeyz24 Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhabalar ben 18 yaşında 196 boy 82 kg bir profesyonel basketbolcuyum 3x3 turnuvalarına katılıyoruz sürekli takımımla pota altı oyuncusuyum adım alarak rahat smaç basabiliyorum fakat çift ayak pota altında zıpladığımda deyim yerindeyse potadan blok yiyorum.Zıplama mı geliştirmem için air alert harici bir zıplama programı önerebilirmisiniz ve bu hareketleri kaç set kac tekrar haftada kaç gun yazacağımı söylerseniz çok sevinirim.
     
  2. NBA_39
    Offline

    NBA_39 Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    13
    eger imkanın varsa spor salonlarında olan jimnastik tahtalarında çalışabilirsın her hafta seviyeyı 1 kat daha fazla artırırsın
     
  3. Canuck
    Offline

    Canuck Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2014
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    stepde yogada kullanilan platformlari al ustuste koy. 5-6 tane artik ne kadar hopluyosan. 2ser tane istasyon yap kendine yani 6*2 onun onunde bir tane atiyorum 4*2. ondekinin tepesine zipla, sonra asagi zipla, daha kucuk olanin ustune zipla ve basa geri don. 10*3 yap. 2-3 gun sonra yaparken daha cok platform koy verticalini artiracaktir.
     
  4. elezar
    Offline

    elezar Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2012
    Mesajlar:
    727
    Beğenileri:
    528
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Kamu Yönetimi Mezunu
    Yer:
    Ankara
    Eğer gerçekten yapmak istiyorsan bunu air alert yaz google a arastır yap jesin sonuc alırsın
     

Sayfayı Paylaş