basketçi için program

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve ybkb tarafından 21 Aralık 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. ybkb
    Offline

    ybkb Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    şu an 16 yaşındayım ve boyum 1.75. basketle amatör olrak ilgileniyorum(okulun basket takımındayım) benim en büyük problemim kolarımın biraz güçsüz olması,kolarımın güçlenmesini istiyorum fakat forumda da yazıldığı gibi vg boy gelişimini engelleyeceği için birz korkuyorum.bana bunun içn birkaç egzersiz gösterebilirmisiniz? bir de hangi hareketler boy uzamasına yardımcı olur?
     
  2. mrgreen
    Offline

    mrgreen Üye

    Katılım:
    28 Mart 2009
    Mesajlar:
    134
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    0
    Vg boy gelişimini engellemez...

    Basketbol için sırt ve karın kaslarını ve triceps kaslarını kuvvetlendirmen gerek.

    En basitinden bol şınav ve mekik çek istersen. Alete gerek yok ve heryerde yapabilirsin. Ayrıca squat yaparakda bacak ve baldır kaslarını geliştirebilirsin.
     
  3. Head
    Offline

    Head Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2009
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Edirne
    eğer iyi zıplamak istiyorsan bacak çalıştıran aletlere girmene gerek yok.sadece daha çok ve doğru şekilde zıplayarak daha iyi zıplanabilir...karın kaslarının da zıplamadaki etkisi çok büyük..
    eğer bilek atışlarının güçlenmesini istiyorsan triseps çalışmalısın...fakat belli bir süre triseps çalışmanın ardından atışlarında biraz isabet sapması olabilir...triseps çalıştıgın kadar arada atış da yap ki güçlendiğin orana göre ayarlayabilesin atışlarını...
     

Sayfayı Paylaş