Basen,kalça ve bacak için öneri

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve UğurDemirci tarafından 11 Aralık 2012 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. UğurDemirci
    Offline

    UğurDemirci Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar spora yeni başladım.
    2 ayda spor salona giderek 8 kilo verdim.
    Fakat daha fazla kilo vermek istiyorum.Spor salonunu bıraktım.
    Evimde koşu bandım,mekik aletim twistim,dambullım ve titreşim kemerim var.
    Evimde spor yapmaya vaktim de oluyor.
    Şikayetim özellikle basen,bel,göbek ve kalçadan.
    Elimdeki imkanlar ile yapabileceğim hareketleri söyleyebilir misiniz?
    veya bu imkanlarla bana önerebileceğiniz bir program var mı.
    15 20 kilo kadar fazlam var.Bunları en kısa sürede nasıl verebilirim?
    Şimdiden teşekkürler.
     
  2. SiR_Arawn
    Online

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.325
    Beğenileri:
    838
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    En büyük avantajın evinde koşu bandının olması , haftanın 6 günü koşu yaparak rahat rahat kilolarından kurtulabilirsin diye düşünüyorum.O günkü ağırlık antremanınla 8 saat aralıklı olarak cardio yapabilirsin yani koşabilirsin.Klasik cardio uzun süreli yapılan sabit tempo koşular yerine , HIIT tarz cardio deniyebilirsin , evde yapabileceğin aletsiz cardio videoları var yabancı fitness antrenörlerinin ürettiği p90x , tapout , Rush fit tarzı programlar olarak nette yayılmış onları uygulayabilirsin.Cardio ile rahatlıkla kilo verebilirsin , twist haretkinin belin incelmesine yaradığını söyliyordu antrenörüm nasıl yarıyor bilmiyorum ama twistide en son 10 dk yaparsın.Mekik karın kası gelişimi için evde kendine böyle 1 saatlik bir program oluşturabilirsin.
     
  3. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Değerli üyemiz ;
    Size önerimiz öncelikle forumda bir müddet zaman geçirmeniz, mevcut başlıkları okumanız ve hangi kas grubu için hangi hareketlerin yapılabileceğini gösteren egzersizler bölümünü incelemeniz.

    Daha sonra yeni başlamış iseniz forumda 3.aya kadar program kalıpları mevcut onları inceleyebilirsiniz.
    Eğer daha ileri aşamada iseniz diğer üyelerin programlarının yorumlanması için açtıkları başlıkları inceleyiniz.

    Hala tereddütleriniz varsa mevcut programınızı ve diğer özelliklerinizi yazacağınız bir başlık açınız ve üyelerimizin yorumlarını almaya çalışınız.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.
    Bodyforumtr Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş