barfix sorunu

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve body24 tarafından 11 Eylül 2011 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. body24
    Offline

    body24 Yeni Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2011
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    barfix çekemiyorum barfix demiri sipariş ettim dumbellın var barfix çekebilmek için ne yapabilirim
     
  2. StaticX
    Offline

    StaticX Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    149
    Beğenileri:
    64
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Sırt kasların yetersiz olduğu için çekemiyorsun.bende ilk başladığımda çekemiyordum 1-2 tane çekebiliyordum.1-2 tane ama hep denedim çekmeyi idman günleri sonra baktımki zorladıkça sayısı artmaya başladı.sende zorlayarak geliştirebilir veya yardımlı barfiks yapabilirsin.barfiksten çok az 20-30 cm öteye bir sandalye koyup ayaklarını oraya koy.sonra barfixe tutun.böylece vücut yükünü hafifletmiş olursun.yani sadece gövdenden biraz daha ağır kilo çektiğini düşün.böyle böyle çalışıp geliştikten sonra tam çekecek hale gelebilirsin.şu yazıyı okumdanda da fayda var (alıntıdır);

    Askerde iyi barfiks çekenlerden bir olduğum için hiç barfiks çekemeyen bir arakadaş birgün yanıma geldi ve dedi

    ki "Nasıl barfiks çekebilirim,şınav çalışsam barfikse faydası olur mu?"Belli sayıda barfiks çekemeyenler hafta

    sonu izin için dışarı çıkamıyordu.Ben de dedim ki"Barfiksini artırmak için barfiks çekmelisin başka bir

    hareketin barfikse faydası olmaz"

    "Ama bir tane bile çekemiyorum" dedi "Git o bara ve bara asıl çekmek için kendini zorla bir milim bile olsa

    kendini yukarı çek,ertesi gün iki milim 3 milim eninde sonunda 1 barfiks çekecek hale gelirsin."Evet bu şekilde

    o da sonunda bir barfiks çekti.

    Siz de hiç barfiks çekemiyorsanız aşağıdaki tavsiyeleri uygulayın eninde sonunda başarırsınız.

    1-İyi barfiks çekebilmek için tutuşunuzun kuvvetli olması lazım.Bara asılın ve orada durabildiğiniz kadar

    durun.Bu ön kollarınızı güçlendirecek.Ön kollarınızı güçlendirmek için bildiğiniz başka hareketleri de

    yapabilirsiniz.Sık sık aletiyle çalışmak gibi...Eğer vücudunuzu belli bir miktar kaldırmayı başardıysanız artık

    asıl pozisyonda bekleme hareketini o noktada yapın.

    2-Yardımlı barfiks çekin yani sizden 25-30 cm öteye bir sandalye koyun ayaklarınızı bu sandalyeye koyup

    kollarınıza binen yükü azaltarak barfiks çekin.Bu hareketi yeterince yaptıktan sonra normal barfiks çekmeyi

    deneyin.Eğer çekemiyorsanız yardımlı barfiksi yeterince yapmamışsınız demektir.Yardımlı barfikse devam edin.
    Sandalye yerine bir arkadaşınız bacaklarınızı tutarak size yardımcı olabilir.
     
    sultanmehmed bunu beğendi.
  3. torifonta
    Offline

    torifonta Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    689
    Beğenileri:
    310
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    bir çözümde barfix çekemeyenler lat pull down hareketliyle barfixte zorlanan kasları güçlendirmesi ve sonra barfix çekmeye başlamasıdır , birde barfix aleti var spor salonlarında onunla çekmeye başlanırsa yardımı olacaktır
     
  4. R10
    Offline

    R10 Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    928
    Beğenileri:
    1.305
    Ödül Puanları:
    0
    dumbbel varmış. o halde seni bol bol dumbbell rowing, bent over dumbbell rowing, bilek için de epey bir reverse curl, wrist curl, reverse wrist curl setleri bekliyor demektir. aynı zamanda destekli barfiks deneyebilirsin. hammer grip barfiks çekebiliyorsan çek. dar tutuş barfiks de çek.
     
  5. Rpac
    Offline

    Rpac Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.403
    Beğenileri:
    1.543
    Ödül Puanları:
    123
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş