Barfiks-Hamlık-Ağrı Üçlemesi

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve deliis tarafından 2 Mayıs 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. deliis
    Offline

    deliis Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2014
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaşlar eve barfiks barı alalı 1 ay falan oldu.İlk başlarda çok zorlandım ellerim acıdı duramadım ama şuan daha iyiyim ,dün barfikste asılı kalmanın ardından biraz kendimi çekmeyi denemekten sonra ,10 tane falan şınav çekmeyi denedim.Akşam kollarım,omuzlarım ağrıyordu,yukarı kaldıramıyordum kollarımı.Neyse sonra sabaha geçer diye düşündüm ama bugün de geçmedi.Üstüne bugün de aynı egzersizleri yaptım şuan düne göre daha beterim bu sefer kollarımın da arkası acıyor ayrıyetten titriyor kollarım.
    Gelelim sorularıma;
    1.Şimdi atıyorum pazartesi bu hareketleri yaptıktan sonra salı günü de yapmalıyım yoksa dinlenmeliyim?
    2.Şınav ya da barfiksin boy uzamasına olumsuz bir etkisi var mıdır?
    3.Barfiks demirinde daha uzun süre asılı kalabilmek için ne yapmalıyım?
    4.Bu ağrılar sürekli devam edecek mi?

    Teşekkür ederim,saygılarımla...
     
  2. deliis
    Offline

    deliis Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2014
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Güncel ,arkadaslar yardım eder misiniz?
     
  3. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.325
    Beğenileri:
    840
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    1-Belli bir dinlenme süren olmalıdır.Bu çalıştırdığın bölgeye göre değişir.Büyük adeleler için 72 saat , küçük adaleler için ise 48 saat dinlenme doğru olandır.Kalistenik tarzında ilerlenilmek isteniyorsa bu dinlenme sürelerinde oynama yaparak kısaltıp dayanıklılık artışı için çalışabilirsiniz ama bu konuda araştırmada yapmadan önerdiğim dinlenme sürelerinde durmanız daha yararlı olucaktır.
    2-Boy genetiğe bağlı bir durumdur.Olumsuz bir etkisi yoktur.
    3-Bunun için antremanınıza asılı kalma diye bir set koymalısınız veya antreman sonu asılı kalma sürenizi not etmelisiniz hep 5-10 saniye fazla durmaya zorlamalısınız , bu tarz üstüne gitmek süreyi uzatmanıza yararlı olucaktır.
    4-Ağrılar sporda yeniyseniz ilk hafta etkin bir şekilde olur , ondan sonra antreman temposuna göre azalır.
     
  4. deliis
    Offline

    deliis Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2014
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Teşekkür ederim eksiksiz cevaplar için
     

Sayfayı Paylaş