Barfiks borusu..

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Sinansx tarafından 9 Şubat 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Sinansx
    Offline

    Sinansx Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2015
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Istanbul, Turkey
    Merhabalar, öğrenciyim ve ailemin durumu pek iyi olmadığından sürekli olarak spor salonuna para veremeyecek olduğumdan dolayı eve deluxe olarak adlandırılan şınav,mekik, 3 farklı şekilde barfiks çekilebilen borudan aldım, uzun zamandır spor yapmıyorum şuan 3 tane çektim öldüm sandım.. Yarından itibaren düzenli başlamayı düşünüyorum, ilk hafta çok ağrımın olmaması için az az mı başlamalıyım yoksa ilk günden abanıp acıyı bianda yaşayıp atlatmalımıyım? Tavsiye verebilirmisiniz abilerim, lütfen boş yorum yapmayın işi bilenlerden tavsiye istiyorum.
    Ve bilen bir abim bana set örneği yazabilirse çok mutlu olurum bazı arkadaşlarımız gibi yaza fit olsam yeter demiyorum, süreklilik içinde bir vücut istiyorum uzun vadeli, yazın para biriktirip güzel spor salonlarında devam edeceğim bir süre böyleyim, tavsiyelerinizi bekliyorum.
    ( ince zayıf bir insan değilim kas kütlem önceden var fakat bilindiği üzre aktif değiller )
    Kilo 67
    Boy 179
    Omuz 110
    Kol 33
    Teşekkürler..
     
  2. testorhan
    Offline

    testorhan Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2015
    Mesajlar:
    99
    Beğenileri:
    32
    Ödül Puanları:
    28
    Genc, yeni basliyorsan soyle yap bence,
    Barfiks hergun aklina geldikce yap birkac tane, alistikca daha fazla cikar ve ertesi gun agri olmaz. Ayni sekilde sinav super bir hareket zamanin oldugunca yapabildigin kadar yap, bunlari cok degisik mekik, yatarak ayaklari kaldirip indirme, plank hareketi vs seklinde kombine edersen tadindan yenmez

    Ilerleyen haftalarda, ciddi yapmayi dusunursen, setler sayilar onem kazanir, o zaman duzenli olarak full body seklinde devam edersin

    Sent from my Nexus 9 using Tapatalk
     
  3. malozyali
    Offline

    malozyali Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2014
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Yemek yedikten bir, bir buçuk saat sonra yapmaya çalış. Barfiks ve şınav kombinasyonları dene. Kendini bu aralar zorlama ve bu işi düzenli olarak yapmaya çalış. Tempoya alıştıktan sonra zorlamaya başlarsın..
    Kolay gelsin
     

Sayfayı Paylaş