Barbell Curl mu Z bar Geniş tutuş mu ?

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve Axe tarafından 9 Ocak 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Axe
    Offline

    Axe Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2011
    Mesajlar:
    221
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    28
    Arkadaşlar barbell curl hareketini ağır girdiğim zaman tam nizami yapamıyorum o yüzden tam bi etkisini göremedim ama Z bar ile geniş tutuş olarak bicepsi çalıştırsam olur mu Z bar ile geniş tutuş ağır girerek daha nizami yapabiliyorum.
     
  2. sofi-kadiri
    Offline

    sofi-kadiri Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    geniş tutarsan bicepsinin orta ve dış kısımları az çalışır,düz bar ile omuz genişliğinde tutarak orta kilo çalış kaldırabileceğin kadar,8-12 tekrar arası çalış. 8-8-8-10 yap bence
     
  3. Axe
    Offline

    Axe Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2011
    Mesajlar:
    221
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    28
    Programıma göre tekrar sayılarını yapıyorum ama bir internet sitesinde okumuştum barbell curl istenirse Z bar aynı yazıyordu
     
  4. brhmcr
    Offline

    brhmcr Guest

    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Daha önce benzer bir konu açılmıştır
    Lütfen arama yapmadan konu açmayınız.

    Link : http://www.bodyforumtr.com/vbforum/archive/z-ve-d-z-bar-t55231.html

    Arama Kelimeleri :

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş