bar brothers programları hakkında ne düşünüyorsunuz*

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve toffor tarafından 7 Ocak 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 11 üye.
  1. toffor
    Offline

    toffor Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2012
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    merhaba arkadaşlar bar brothers diye bi grup var onlar böyle bi program yapmışlar http://www.youtube.com/watch?v=5n3mbzcRHj8 ben bu programı uygulasam nasıl olur sizce program ev için güzel mi barfix dışında hepsini aynı sayıda 4 set yapıcam barfix 4.5 hepsi her hafta 1 sayı arttırıcam ve 3 hafta sonra da göğüsü 5 set her haftada karına 1 set yükselterek 8 sete çıkarıcam faydası olr mu anlatabilmişimdir inşallah iyi akşamlar sağolun..

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 21:19 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 21:01 ----------

    up up up hadi beyler yardım lütfen
     
  2. SiR_Arawn
    Online

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.328
    Beğenileri:
    843
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Ben arşivime aldım onların rutinlerini daha 3 veya 4 videoları var.Yakın zamanda uyguluyucam verim alırsın diye düşünüyorum ama onlar ne kadar süredir uyguluyorlar ki o kadar parçalı kaslara sahipler bilmiyoruz yani kısa sürede birşey bekleme ve gelişim olursa öncesi ve sonrası olarak fotoğraf eklersen sevinirim , bence ama mantıklı bir program p90x'in chest & biceps programına birazcık benzetiyorum programı o yüzden verim alırsan kesinlikle bizimle paylaşmalısın.
     
    toffor bunu beğendi.
  3. jeune_turc
    Offline

    jeune_turc Üye

    Katılım:
    12 Mart 2011
    Mesajlar:
    202
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Avukat
    Yer:
    İstanbul
    Aslında "fayda" dan ne anladığına bağlı... Güç artışına faydası olur mu ? Bence kesinlikle evet. Kondisyonuna katkı sağlar mı ? Bence kesinlikle evet. Denge ve patlayıcı kuvvetini geliştirir mi ? Bence kesinlikle evet... Ama serbest ağırlıklar ile sağlayacağın simetri ve estetiği bununla elde edebilir misin ? Bence kesinlikle hayır... Amaç sağlıklı/zinde olmak kasları güçlü tutmak ise elbette çok faydalı. Ama amaç kas kütlesini arttırmak ve ölçü aldıktan sonra vücuda simetri kazandırmak ise bence uygun bir program değil...

    PS: Elbette hiç bir şey yapmamaktan kat be kat iyidir...
     
    toffor bunu beğendi.
  4. dishiwelet
    Offline

    dishiwelet Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2009
    Mesajlar:
    887
    Beğenileri:
    515
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    fitness antrenörü
    Yer:
    antalya
    programları cok iyi bende de var videoları ciddi efor istiyor
     
  5. toffor
    Offline

    toffor Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2012
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    ben zaten daha önceden az yapıyordum ayağım kırık o geçince başlicam gelişimi fotoğraf olarak ay ay atarım benim zaten istediğim aşırı kas değil belirgin göğüs karın hafif de kol yeterli benim için zaten kol ve omuza ek olarak dumbell kullanırım belki de yararı olur mu bilmiyorum

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 13:43 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 13:28 ----------

    diğerlerini pek sevmedim bu hoşuma gitti ama yağ yakmak içinde bir tane yapmışlar eve 6da geliyorum o programı da haftasonları yağ yakmak için yapıcam 2 gün diğer programı da haftada 2 gün olarak yapıcam
    pzt-per göğüs
    salı-cuma karın,bacak
    çar-cts sırt
    haftasonu da yağ yakma programları gibi
     
  6. PsikoTR96
    Offline

    PsikoTR96 Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    bunlarin disinda barstarzz da var onlarin da bazi programlari var
     
  7. toffor
    Offline

    toffor Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2012
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    onu bilmiyorm, bar brothers adamların vücudu da çok hoşuma gitti ama aynı güzellik bende de olur mu bilmiyorum
     
  8. PsikoTR96
    Offline

    PsikoTR96 Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    ben programlarina basladim. onlar gibi olur muyuz bilemiyorum ama kesinlik baya fark olur bence. tabi 1 yil felan calismak lazim
     
  9. toffor
    Offline

    toffor Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2012
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    benim zaten temelim çok kötü değil avatardan az da olsa belli olur gibime geliyor, ben sadece biraz daha düşlediğim vücuda ulaşmak istiyorum ve daha güçlü olup street workout çalışmalarındaki bazı hareketleri yapabilmek
     
  10. starlnk35
    Offline

    starlnk35 Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    84
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    28
    2 aydır havanın güzel olduğu hafta sonlarında bar parkta uyguladığım programdır. spor salonundaki hacmi asla alamassın ama spor salonundaki herkezden daha dayanıklı çevik hızlı ve daha doğal bir vücut görünümünde oluyorsun. spor salonu insanı hantallaştırıyor.
    programdan önce 500m jogging 100 m depar at 1dakika dinlen ve videodaki programı uygulamanı öneririm.
     
  11. bhcaylak
    Offline

    bhcaylak Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2012
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Ben de oradan görüp başlamıştım bir kaç ay önce , program başlarda tüm kaslarına şişkinlik verecek ancak bir iki ay sonra daha çok sıkılaştıgını göreceksin , sistemli olarak çalışır isen kas kütlesi artışı da sağlayacağını düşünüyorum aynı örnegi kendi üzerimde görmekteyim şu aralar çünkü özellikle triceps karın göğüs için. Ancak bir yerden sonra zaten yeni hareketler eklemeye özel hareketler için çalışmaya başlayacaksın o program sıkacak seni açıkçası İsmail Berk çavuş isimli bir abimiz yapıyor bu sporu hakkıyla ona bir bak Türkiye'de bu sporun öncülerinden vücudu getirebileceği güzel noktalardan birisine örnek o arkadaş ama şunu da itiraf etmeliyim salonda alacağın sonuç tabii ki irilik açısından daha çabuk ve fazla olacaktır :) ne istediğine bağlı yani bar brothersn vücudunu büyük ölçüde yapman zor olacaktır salonda çünkü o adamlar bu vücudu yalnızca street workout ile yapmış insanlar
     
    Son düzenleme: 14 Ocak 2013
  12. toffor
    Offline

    toffor Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2012
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    tamam sağolun arkadaşlar yapıcam ben de ayağım 1 ay sonra alçıdan çıkıcak ve programı uygulicam ve önerin için sağol koşu önerisi için de ayağm çatlamıştı 1 ay sonra koşsam sorun yaratır mı sizce sakatlık olmasın sonra
     
  13. bhcaylak
    Offline

    bhcaylak Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2012
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    sen bilebilirsin sanırım bunu daha çok dene , nasıl hissettigine bir bak derim
     
  14. saidozcelk
    Offline

    saidozcelk Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ben bi street workoutcu olarak bu sistemi tavsiye ederim ama baya bi ugrasmaniz gerekecek
     
  15. mehmet67
    Offline

    mehmet67 Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    353
    Beğenileri:
    98
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    istanbul
    ben temelden bu hareketlerle 1 2 sene gecirip salona başladım ve çok rahat ettim.
    yeni başlayacaklara kesinlikle bu tarz programlarla başlamalarını tavsiye ederim
     

Sayfayı Paylaş