Bar çalışmasından dumbell a geçiş.

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Last of the Mohicans tarafından 11 Ocak 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Last of the Mohicans
    Offline

    Last of the Mohicans Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2008
    Mesajlar:
    152
    Beğenileri:
    45
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    izmir
    çalışma dönemlerinde zaman zaman barla yapılan hereketleri bar yerine dumbell ile yapılması tafsiye edilir.

    farklı başlıklar altında edindiğim bilgilere göre dumbell ölü bölgelere vurarak gelişimimize katkıda bulunabiliyor.

    benim sormak istediğim bu yapılan değişikliğin belli bir süresi var mıdır? 1 ay .. 2ay ..

    bunun yanında sormak istediğim birşey daha var biceps ve triseps çalışmalarında uzun bar a göre z bar daha fazla ağırlık basmamıza olanak veriyor, bunun dışında ne gibi farkları vardır?
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 12 Ocak 2009
  2. donteatme41
    Offline

    donteatme41 Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2008
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    İyi günler
    bu değişikliklerin kişiye göre değişen zaman dilimi vardır ölü bölgeleri canlandırdığın zaman yeniden barla yapabilirsin
    Z bar konusuna gelince z barda daha fazla ağırlık basabilirsin ama bu birazda barı neresinden tuttuğuna bağlıdır barı tutma yerinin biraz daha içe doğru olması gerekir aksi taktirde sadece kendini kandırmış olursun ve faydası olmaz
    Kolay gelsin
     
  3. D.Wolf
    Offline

    D.Wolf Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.306
    Beğenileri:
    2.181
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    istanbul
    nerden biliyorsun içe dogru yapılmadıgı sürece kendisini kandıracagını?..çok emin konuşuyorsun!

    hareketlerde açı ve tutuş şekillerini değiştirmek, o hareketin kasın farklı noktalarını çalıştırması demektir..

    z barla çalışma şekli derken, barbell preacher curl den bahsediyorsunuz..bu hareket bicepsin patlaması için gerekli bir harekettir..preacher curl olmadan kütleli bicepslerizin olması cok zordur..genel olarak gücü kısa zamanda artırabilen bir hareket.sehpa da oturarak yapılan barbell preacher curl de bicepslerin iç kısmı çalışır. şahsen, incline dumbell curl den sonra en sevdigim 2.biceps hareketidir..bu hareketi dogru yapmak cok önemli.
     
  4. Last of the Mohicans
    Offline

    Last of the Mohicans Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2008
    Mesajlar:
    152
    Beğenileri:
    45
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    izmir
    ben şu an evde kendi imkanlarım dahilinde çalışıyorum ve z barım yok. uzun bar ile çalışıyorum biceps ve trisepsi. hacim konusunda biceps uzun bar ile D.Wolf un dediği gibi yetersiz kalıyor ve genelinde biceps çalışmalarını dumbell ile yapıyorum, fakat triseps çalışmalarında uzun bar bana daha etkili ve zorlayıcı geliyor. Ortalama bi kolun üçte ikisi trisepsten oluştuğundan o kadarda zayıf gözükmüyor.

    Malum kriz demiride vurduğundan bi z bar 55tl olmuş :D
     
  5. Coleman Trebor
    Offline

    Coleman Trebor Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    618
    Beğenileri:
    83
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Ankara
    bence değişikliği bir program süresince yapabilirsin yani tekrar program yenileyene kadar. Ben düz bar ya da z barla çalışırken z barı sanki daha rahat kavrıyorum böyle bir faydası var z barın ama çok büyük bir ağırlık farkıda yaşamıyorum. Yinede hem dumbel hem z hemde düz bar dönemsel olarak değiştirerek kasıda şaşırtırız.
     

Sayfayı Paylaş