Bana Uygun Kardiyo Programı ?_

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Edepsiz48 tarafından 2 Nisan 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Edepsiz48
    Offline

    Edepsiz48 Yeni Üye

    Katılım:
    26 Mart 2012
    Mesajlar:
    212
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    OkuL
    Yer:
    Muğla Merkez
    Bana Uygun Kardiyo Programı yazarmısınız ?
    172 boy 65 kg 90 bel cevresi 35 kol ebatlarım bu haliyle yağlanma baya var
    diyet yapıyorumda bunu kardiyo antramanıyla pekiştirmek istiyorum ?

    Not Fazla Koşamıyorum .s 20 dk 9 km hızda en fazla
     
  2. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.326
    Beğenileri:
    841
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Koşu bandında koşucaksın galiba 9km hızla demişsin.Öyle düşünüyorum.Başlangıç 5 dk 7 km hızla yürü sonra 5 dk 9 km hıza çık bu 5 dklık sürsün sonra 5 dk 12 km hızla koş sonra eğer yorulmadıysan 9 km hıza geri düş 5 dk daha yap ve eğer çok yorulduysan bunu 7km hıza geri düşür yürü ve dinlenmiş olursun sonra yapmak istediğin süreye göre bunu 5 dklık periyotlarda oluştur.
     

Sayfayı Paylaş