Bal - fındık ezmesi - pekmez - keten tohumu

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve oos tarafından 1 Aralık 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. oos
    Offline

    oos Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2013
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    yaş 16, boy 169, kilo 50. kilo almaya çalıştığım için şeker ve karbonhidratı fazla alsam bi sorun olmaz, yanılmıyosam. her sabah 3 tatlı kaşığı bal yiyorum, fındık ezmesi ve pekmezi de ekledim onlara. şeker kana çok kısa bir sürede karıştığı için ve bu besinlerdeki enerji oranı yüksek olduğu için yine antrenmandan önce ve sonra 3 kaşık tüketmeye devam etsem sorun olur mu?

    aynı şekilde keten tohumuna da başlayacağım. bunda da yüksek miktarda karbonhidrat ve yağ varmış. bu besinlerle ilgili genel olarak, fazlası yağ yapar yazmışlar. ben spor yaptığım için, fazla tükettiğim taktirde yağ yapma gibi bi durumum olur mu? dediğim gibi kilo almaya çalışıyorum. klasik ektomorf.

    yani ben her gün sabah kalktığımda, antrenmandan önce ve antrenmandan sonra 3 kaşık pekmez, bal, fındık ezmesi, yine yoğurdun içine 3 tatlı kaşığı keten tohumu koyup yesem, vücuduma zararı olur mu? çok mu şeker tüketmiş olurum? hatta fıstık ezmesini de ekleyebiliriz bunların içine. eğer bu kadarı fazla diyosanız, ne kadar tüketmem ve günü hangi bölümünde tüketirsem benim için en faydalısı olur, onu da belirtin bi zahmet. tşk.

    (önceki 2 konum kapatıldı, daha önce sorulduğu için''miş''. bu konu da öyle bi durum olduğunu düşünmüyorum sevgili yetkililer :)
     

Sayfayı Paylaş