Bacaklardaki yağlar

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve RzKzL28 tarafından 22 Aralık 2014 başlatılmıştır.

  1. RzKzL28
    Offline

    RzKzL28 Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Bu başlığı gören bazı arkadaşlar böyle bir başlık açılmıştı diyebilir.Biliyorum okudum,çoğu başlığı okudum fakat anlamadım.Hocama sordum kola bacaklarda ve basenlerde yağ yapıyor dedi ben fitness' a başlamadan önce 2,3 yıl önce biraz zayıflamıştım.Sonra bacaklarımın kalın olduğunu fark ettim.İşi bilmediğimden kemiğim kalındır diye teselli ettim kendimi.Fakat bu 2,3 yıl boyuncada fazla kola içen biriydim.Fitness'a başlayınca yakarız dedim ve başlayınca kolayı direkt kestim fakat bacağımda yağın altına kas yapmaya başlayınca bacağım aşırı irileşti.Ve dışarıdan sadece yağ gözüküyor.Kilo verim dedim 2,3 kilo verdim fakat karnımda çok az yağ vardı ordan gitti bacağımdaki yağlar yerinden oynamıyor.Bunu nasıl çözebilirim?Üstüm kaslı altım yağlı oldu ?Yardım lütfen
     
  2. Tevfik Erzon
    Offline

    Tevfik Erzon Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2013
    Mesajlar:
    804
    Beğenileri:
    694
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    HomeGym
    Öyle bir ihtimal yok, korkmayın, organlarda yağlanma olabiliyor, ama o ekstrem durumlar için geçerli.

    Eğer bacaklarınızın kalınlığından şikayet ediyorsanız, yapacağınız şey çok basit, kalori açıklı bir diyet ve kardiyo temelli egzersiz.
    Bacaklar kadar spora çabuk yanıt veren kas grubu yoktur. Çabuk hacim alırlar, çabuk yağ kaybederler, o kadar kalın damar yolunun geçtiği bir kas grubundan da o beklenir zaten.

    Kalp ritim monitörü (polar markasını tavsiye ederim 200-300 tl civarı ekonomik versiyonları da mevcut) alacak durumunuz varsa, hedef ritm egzersizleriyle çok daha başarılı sonuçlara varırsınız.
     
  3. RzKzL28
    Offline

    RzKzL28 Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Onu alabilecek ekonomik durumum yok.Bu konuyu hocaya da danışmıştım .Koşu bandında yüksek hıza çıkınca yapma diyordu.Neden ? Birde kardiyo yazmışşsın, aklıma squat ve bisikletten başka hareket gelmiyo kardiyoyu sadece bacaklara yönelik yapsam ? Teşekkürler.
     
  4. Tevfik Erzon
    Offline

    Tevfik Erzon Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2013
    Mesajlar:
    804
    Beğenileri:
    694
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    HomeGym
    Yüksek kalp ritminde ( dolayısıyla koşu bandında yüksek hızlarda koşma) dayanıklılık / atletik performans (yeni damaryolu inşa etmek vb.) geliştirirsiniz, kısa süreli yapabileceğiniz için, yağ yakımı açısından da handikap oluşturur, yağ yakmak için hedef ritm çalışması ile uzun sürelerde kardiyo yapabilirsiniz.

    Hedef ritm olarak kasdettiğim asla düşük bir ritm değil, sürdürülebilir yüksek bir hız. Dinlenme nabızı, yaş, kilo gibi verilerle hesaplanıyor.

    Öte yandan en son hızda koşu bandında koşarsanız, motoru ısınacağı için ömrü azalır, o yüzden salonlarda fazla ve hızlı koşturmayabilirler ( pro salonlar hariç ) sebep o da olabilir :)
     
    Son düzenleme: 23 Aralık 2014

Sayfayı Paylaş