Bacaklarda seperation(şekillendirme) oluşturmak için nasıl çalışmak gerekir ?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve NEBUKADNEZAR tarafından 10 Haziran 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. NEBUKADNEZAR
    Offline

    NEBUKADNEZAR Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2013
    Mesajlar:
    558
    Beğenileri:
    245
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Sakarya
    Merhaba.Bacak kaslarında büyümeden çok şekillendirme-seperation- oluşturmak için nasıl çalışmak gerekir.Ben bacaklarımın daha fazla büyümesini istemiyorum pantolonlar zorlamaya başlıyor yavaş yavaş,bundan dolayı zaten şu anda hafif diyette ve yağ yakımında olduğum için bacak çalışmalarımı şekillendirme üzerine yapmak istiyorum.

    Peki bacak çalışmalarında şekillendirme için çalışılacaksa,hangi hareketler ortalama kaç set üzerinden ve kaç tekrarlı setler olarak yapılmalıdır ? Ve kullanılacak olan kilo ne hafiflikte olmalıdır-yoksa hafif değil ağır mı olmalıdır ? Bu soruların cevaplarını bilen daha önce bacaklarda şekillendirme için çalışmış olup verim almış olan kişiler varsa,bu soruları cevaplayabilirlerse çok sevinirim.Teşekkürler.
     
  2. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    Şekillendirme amaçlı hiç çalışmadım ama yağ yakımında zaten hacim alamayacağın için istediğin aralıkta çalışabilirsin. Eğer yeterli kas kütlen varsa parçalanma ortaya çıkacaktır, yoksa çıkmayacaktır. Muhtemelen squat, leg press, leg curl yeterli olur.
     
    NEBUKADNEZAR bunu beğendi.
  3. NEBUKADNEZAR
    Offline

    NEBUKADNEZAR Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2013
    Mesajlar:
    558
    Beğenileri:
    245
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Sakarya
    Tamamdır,teşekkür ederim.En son yağ oranım %14 tü 72kilo iken çok hızlı bir şekilde(3 hafta) 75.5kiloya ulaştım biraz hatalı bulk yaparak(3750 kalori civarı : ) ).Bunun bana getirisi coğunlukla yağlanma oldu tabi.Şimdi de bu yağları yakmaya çalışacağım için hacim yapamayacagıma göre şekillendirme amaçlı çalışayım dedim hazır yağ yakmaya calısırken diyeti düsürecegim icin(2400 kalori ilk etap).Teşekkürler tekrardan cevap için.
     
    doxux bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş