Bacaklar Önemli

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve aykun tarafından 15 Nisan 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. aykun
    Offline

    aykun Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2013
    Mesajlar:
    165
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    38
    Benim sormak istediğim soru "Bacak çalışmasam ne olur ?" değil. Bacak çalışmanın büyüme hormonu açısından büyük avantaj sağladığını biliyorum. Asıl sormak istediğim nasıl bi bacak antrenmanı izlemeliyiz. Benim bacaklarım hem biraz fazla kalın hem de squat, dedalift gibi haraketleri yapmak istemiyorum. Sadece büyüme hormonu salgılanmasını tetiklemek için leg extansion, leg cörl gibi hareketleri yapmak yeterli mi ?
    Teşekkürler..
     
  2. boksbody
    Offline

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.311
    Beğenileri:
    2.754
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    elbetteki nekadar çalışırsan okadar fayda görürsün
    bu elma ile armutu toplamak gibidir kesin bir rakam verilebileceğini zannetmiyorum
    ancak iş sadece hormon salgılamakla bitmiyor
    vucudun kas dengesi metobolizması vs ilede alakalı
    hiç çalışmamaktansa hafif kilolarla istemediğin bu hareketleri yaparak biyerlere gelebilirsin
     
  3. aykun
    Offline

    aykun Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2013
    Mesajlar:
    165
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    38
    Ne kadar ekmek o kadar köfte yani. Teşekkür ederim :)
     
  4. khephnes
    Offline

    khephnes Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2012
    Mesajlar:
    2.324
    Beğenileri:
    2.624
    Ödül Puanları:
    123
    Squat, deadlift yapmak istememenin nedeni nedir?

    Bu tarz compound hareketleri vucudu fazlasiyla strese soktugu icin tercih etmeliyiz. Aynisi serbest squat/smith machine squat ayirimlari icin de gecerli. Smith machine squat, serbest squat kadar vucudu strese sokmaz. Bununla birlikte smith machine'in bari, ensede sirtta duz bir rotada inip kalkar ve bu da squat formuna aykiridir. Bu yalnizca bir ornek.

    Leg extension vucudu ne kadar strese sokabilir?
    Bence en azindan, eger squat yapmamak icin gecerli bahaneye sahip olunursa, lunge varyasyonlarindan biri tercih edilmeli.

    Tek hareketle ne kadar cok kas grubu hedeflenirse antrenman ya da sozu edilen hormon salinimlari daha yuksek seviyede olur.
     
  5. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş