Bacak yerine göğüs?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve darkhacker tarafından 10 Aralık 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. darkhacker
    Offline

    darkhacker Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    90
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Sa..

    Benim çalişma programimda
    pazartesi-göğüs*ön kol
    sali-sirt*kanat*trapez*kalf
    çarşamba off
    perşembe-omuz*arka kol
    cuma-bacak

    arkadaşlar ben göğüs geliştirmek istiyorum cuma günün bacak yerine göğüsçalişsam ve bacaktanda 2 haraket girsem press olmucak şekilde yada hiç girmesem uygun olur mu?
    Hocamin izin vermiceğii biliyorum ama çaktirmadan çalişcam hocam bacakta çaliş diyor bacak çalişirsan üst taraf genişler diyor ama ben bacak çalişmayis evmiyorum boyumun b kdr kalmasinida istemiyorum ayrica fazla bir faydasi olduğunuda düşünmüyorum
    sizlere danişmak istedim..
     
  2. 0nd3r
    Offline

    0nd3r Üye

    Katılım:
    19 Ekim 2009
    Mesajlar:
    308
    Beğenileri:
    98
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    ist bayrampasa
    sakın yapma öle birşey olan hacminde gider 1 haftada 1 kere calısması yeter o kas grubuna tabi antremana göre bacak kaslarını kucumseme unutma vücut yukunu goguslerin cekmiyo bacakların cekiyo
     
  3. AnkTıp92
    Offline

    AnkTıp92 Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2010
    Mesajlar:
    395
    Beğenileri:
    131
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Tıp Fakültesi Öğrencisi
    Yer:
    Ankara
    Öncelikle bacak çalışmaları kuvvetini arttırır. ( Squat, Deadlift ) Bu sayede artan kuvvetin sayesinde daha fazla ağırlık girebilirsin diğer bölgelerde ve hacim çalışmalarına yardımcı olursun. Ayrıca bacak çalışmalarının Gh salgısını tetiklediği de kanıtlanmış bir veridir. Boy uzamasına etkisi olmasını istemiyorsan Squat'ı ağır kilolarla çalışmayabilirsin.
     

Sayfayı Paylaş