Bacak-Calf Programı

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve derek.hale tarafından 12 Şubat 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. derek.hale
    Offline

    derek.hale Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    221
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Kocaeli
    Arkadaşlar fitness'daki hocamla bir bacak program oluşturduk, program aşşağıdaki gibidir, sizce eksik veya fazlalık var mı? amacım hacim kazanmak.
    not: 10 aydır vg yapıyorum.


    1.) Barbell Squat (12-10-8)
    2.) Leg Extension (3x10)
    3.) Lying Leg Curl (3x10)
    4.) Dumbell Lunges (3x10)
    5.) Standing Barbell Calf Raise (3x12)
    6.) Machine Calf Press (3x12)
     
  2. Aranel
    Offline

    Aranel Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2012
    Mesajlar:
    1.009
    Beğenileri:
    611
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Stiff leg deadlift eklenebilir. extension hakkında bir tavsiye vermek istiyorum, bu ilk hareketin olsun ve asla çok yüksek kilolarla çalışma derim. düşük kilolarla bacak kaslarını ve dizleri ısıtmak için ideal bir egzersiz ama yüksek kilolarla zorlayınca dizler için sakıncalı olabilir.
     
    derek.hale bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş