Bacak Antrenmanında Olanlar

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve Taylan Dilekci tarafından 11 Nisan 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Taylan Dilekci
    Offline

    Taylan Dilekci Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Bugün bacak çalıştım
    öncelikle squat yaparken bayağı bi yorulma hissi geldi
    sonra leg press te gözüm kararmaya başladı
    romanian deadlift yaparken midem bulandı yinede pes etmemeye çalışarak leg extentions ve kalf çalıştıktan sonra antrenmanı bitirdim.
    1-2 saat kadar bacaklarda titreme oldu biliyorum bu normal.

    sizdede bu gibi şeyler oluyormu ve sizce riskli bi durum var mı?
     
  2. DeathProof
    Offline

    DeathProof Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2013
    Mesajlar:
    39
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    18
    muhtemelen daha önce hiç düzgün bir şekilde bacak çalışmadın.veya bacakların güçsüz ama sen agır girdin.riskli olan bir durum yok.bacak kasları büyük kas grubu oldugundan başının dönmesi normal değilse bile olabilecek birşey.hatta uykun bile gelebilirdi.bunun sebebi bacak antrenmanlarını cok ciddiye almıyor olman olabilir.bacak ant. gününde çok iyi beslenmen lazım.miden çok dolu veya bomboş olmayacak.birde önceki gün veya aynı gün agır bir antrenman geçirmemiş olman lazım.tabiki bunları alışmamış oldugun için söylüyorum.yoksa orta seviye sporcular bu tempoya alıştıkları için sorun yaşamazlar.özet geçmek gerekirse.bacak antrenmanını ciddiye al.squatla başlama ağır bir harekettir, başın döner.1. hareket leg ex. 2. squat 3.leg press.4 calf olarak çalışabilirsin.antrenmandan 30 dk önce ara öğün olarak birşeyler yersen bu sıkıntıları yaşamadan iyi bir pump hissi ile bitirirsin antrenmanını.
     

Sayfayı Paylaş