Bacak çalışması

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve BmwBody tarafından 11 Haziran 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. BmwBody
    Offline

    BmwBody Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2014
    Mesajlar:
    107
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba 5 aydır fitness yapıyorum ve daha hiç bacak gününü atladım vücudum ciddi gelişti am bir sorunum,var 2 yıl kickboks ve 1 yıldır top oynayadıgımdan mıdır bilmiyorum bacaklarım çok kalın bacak çalışmasının verdiği testesteronun vücudu nasıl geliştiriğinide biliyorum sizce squat ve.deadlift i 30-35 kg.da çalışarak (normalde 70squat 55 deadlift girerim) testesteronu salgılatıp bacakları az geliştirmek,mümkün müdür teşekkürler cevaplarınız için
     
  2. Orkun Oltu
    Offline

    Orkun Oltu Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2014
    Mesajlar:
    239
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    chef
    Mümkümdür gibime geliyor hormonu salgılamak için ağır girin denmiyor kası çalıştırmak yeterli zaten geçmişindede bacaklarını kullanmıssın fazla büyütmek yerine kasları şekillendirmen daha hoş olur :)
     
  3. Bekci
    Offline

    Bekci Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    3.334
    Beğenileri:
    6.157
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    EU
    Tekrar sayisini artirman gerekicektir.
     
  4. BmwBody
    Offline

    BmwBody Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2014
    Mesajlar:
    107
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    1) kası şekillendirmek için napmalıyım?
    2) 4x8 girerdim şimdi 3x15 yeterli olur sanırım bide en sonunda ağırlıkları bırakıp süperset giriyorum
     

Sayfayı Paylaş