Bacağımdaki Sakatlıktan Dolayı Squat Tarzı Hareketler Yapamıyorum

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Bahtiyar. tarafından 5 Ekim 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Bahtiyar.
    Offline

    Bahtiyar. Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2015
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaslar bacagimdaki sakatliktan dolayi squat ve o tarzdaki hareketleri yapamiyorum onun yerinde hangi hareketler verimli olabilir ?
    Birde 1 senedir falan spordan uzak kalmistim simdi son 2 aydir tekrar basladim burda spor salonu ucretsiz hocada olmadigi icin kendi daha önceki tecrubelerimden böyle bir program yaptim sizce nasil bir program eksikleri yada yanlislari varmi ? Yardimci olursaniz cok sevinirim.
    Program 4 gunluk .
    Hareketleri 4*10 olarak yapiyorum ve kaldirabilecegim max. agirlikla giriyorum cogu zaman 8 de kaliyorum hatta.
    Set aralari max. 45 saniye dk dinleniyorum, hareket aralarida max. 3 dakika. Beslenme olarak cok kaliteli besleniyorum proteini aliyorum, arti aminoasit almam gerekir mi ?
    Yazim hatalari icin kusura bakmayim klavyemde Turkce karakterler yok.

    1. gun gögus
    Gögus press
    Incline dumbbell bench press
    Dumbbell Bench Press
    Dumbbell Pullover
    Incline Dumbbell Flyes

    2. gun ön kol arka kol
    EZ-Bar Curls
    Preacher Curls
    Concentration Curls
    Dumbbell Alternate Curls
    +
    One arm dumbbell triceps
    Standing cable push down
    Close grip bench press
    Lying triceps extensions

    3. gun omuz - Trapes
    front shoulder press - Bu hareketi enseye indirdigim zaman belimde agri oluysuyor o yuzden onu yapmiyorum
    seated dumbbell press
    dumbbell lateral raise - bunu yaparkende dambilin ikisini ayni anda degil önce bir kolla aciyorum omurgayi iyice dengeleyip sonra öburune geciyorum

    dumbbell front raise
    Incline Lat Raise
    dumbbell shrug - trapes
    Upright bar row -- rapes

    4. gun sirt kanat - bacak
    Lat pulldown enseye
    Lat pulldown göguse
    cabble row seated
    t-bar rowing
    one arm dambbell row
    +
    Bacak olarak o gunku durumuma bagli olarak makinalarda olma kaydiyla 4 tane hareket cikartmaya calisiyorum bacagimda sikinti oldugu icin.








     
  2. ErenGurturk1907
    Offline

    ErenGurturk1907 Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2015
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba ,

    Bunu bir internet sitesi yerine bir doktora danışman daha doğru olur ancak ,

    Akrabam 50 yaşında bacağı sakat senin gibi . Düzgün diyet ve Yüzmeyle beraber ciddi anlamda sağlıklı bir vücüda sahip oldu .

    Doktor tavsiyesi olarak : Hafif tempo yürüyüş ve yüzmenin bacağa iyi geldiğini söylediler . Ve iyi bir doktor bunu soyleyen .

    Ha diyorsanız ki : Doktora gidecek vaktim yok ve ya üşeniyorum gene ve gene tekrardan söylüyorum bir internet sitesinden böyle birşeyi danışma .

    Kimse doktor değil çünkü bu sitede.

    Başarılar
     
  3. Bahtiyar.
    Offline

    Bahtiyar. Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2015
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Dogru söluyosun ama zaten doktorum tempolu kosu ve yuzmeyi öneriyor onu zaten yapiyorum yazin ama suan cok soguk ve fitnesse basladim sadece squat hareketinin yerini tutan baska bi hareket varmidir diye sordum.
     
  4. unknown00
    Offline

    unknown00 Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    6 Mart 2014
    Mesajlar:
    422
    Beğenileri:
    217
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
  5. Bahtiyar.
    Offline

    Bahtiyar. Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2015
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Sol kaval kemiginde platin var ama o engellemiyorum. Platin dizime kadar uzandigi icin agirlikli bukulmelerde dizimde agrim cok oluyor arti ayak bilegimde derece kaybi oldugu icin ayagim tamamen yerdeyken oturur pozisyona gerlemiyorum.
     

Sayfayı Paylaş