Başlangıç 06-07-2015

Konusu 'Öncesi-Sonrası (Before-After) Bölümü' forumundadır ve Vitaly tarafından 5 Temmuz 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Vitaly
    Offline

    Vitaly Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2015
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Merhabalar yarın itibarı ile spora başlıyorum. Geçtiğimiz 1 sene boyunca üniversite hazırlıkları yüzünden okul + dershane dışında fazla sosyal hareketim olmadı ne yazık ki üstüne birde çok kötü beslenince 17 kilo aldım. Artık kafam rahat, uzun zamandır takip edip bilgi toplamaya çalıştım vücut geliştirme hakkında. Her ay düzenli olarak fotoğraflarımı, yaptıklarımı, programımı vs paylaşacağım. İş sebebiyle ağırlık antrenmanlarını evde yapacağım her türlü ekipmanı aldım ve ilk 3-4 ay supplement kullanmayı düşünmüyorum. 19 yaşıma yeni girdim ve şuan ölçülerim;

    Boy: 181 cm
    Kilo: 88 (1 sene önce 71 dim)
    Bel: 102
    Göğüs: 101
    Omuz: 114
    Kol: 36

    Fotoğraflarda görüldüğü gibi sağlıksız beslenme ve hareketsizlik sonucu iğrenç bir göbek ve göğüse sahibim, bira göbeği yaptım resmen. İlk ay tüm vücudu çalıştıracak bir programla başlamayı planlıyorum hem sporda yeni olduğum için hemde kilo vermemde yardımcı olması açısından. Haftanın 3 günü ağırlık antrenmanı, 3 günü kardiyo yapacağım. Kardiyo olarak 40 dakika açık havada koşacağım farklı tempolarla.

    Pazartesi: Kardiyo
    Salı: Ağırlık antrenmanı
    Çarşamba: Kardiyo
    Perşembe: Ağırlık antrenmanı
    Cuma: Kardiyo
    Cumartesi: Ağırlık antrenmanı
    Pazar: OFF

    Önerilerinizi bekliyorum. Bir ay sonra güzel sonuçlarla görüşmek üzere.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. YEAHBUDDY
    Offline

    YEAHBUDDY Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Istanbul, Turkey
    Sana tek önerim, aç aç gezip kardiyo vs yapıp hızlı kilo verme. Kilo verirsin bu seferde sarkıklarla uğraşırsın, başarılar.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
    Vitaly bunu beğendi.
  3. Vitaly
    Offline

    Vitaly Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2015
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Teşekkürler. Çok grift olmasa da temel bir beslenme düzeni oluşturdum. Sabırlıyım acelem yok. Ayda 2-3 kilo vermek benim için yeterli olur. 75 kiloya düşene kadar kardioya devam edeceğim muhtemelen.
     
  4. bodykazm
    Offline

    bodykazm Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2013
    Mesajlar:
    669
    Beğenileri:
    227
    Ödül Puanları:
    53
    Haftalık yazdığın programı aksatmadan çok çalış bir yılda çok kilo almışsın evet 75 kilo ya inmen lazım sıcakta anlaşılan çok koşacaksın :D ama olsun ara da barfiks de yap başarılar :D:cool::D
     
    Vitaly bunu beğendi.
  5. Vitaly
    Offline

    Vitaly Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2015
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Acelem yok, beslenme düzenimi de rayına soktum. Deniz kenarında, sahilde koşmak zevkli oluyor :D
     

Sayfayı Paylaş