Başlamalı mıyım boşa mı uğraşmış olurum?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Obsessive* tarafından 6 Aralık 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Obsessive*
    Offline

    Obsessive* Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2015
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Herkese merhaba. Aranıza yeni katıldım. Bodybuilding ile ilgili sormak istediklerim var. Sizlerden yardım bekliyorum.

    Boy 179 kilo 59. Yağlanmadan kilo almak istiyorum. Ayarlanabilir dambıl setlm var. İşten dolayı vakit olmadığı için salona gidemiyorum. Evde kendi çabamla bir şeyler yaparak yağlanmadan kilo almak istiyorum.
    Araştırdığım kadarıyla kilonun 1.5 katı kadar protein alımı olması gerekiyor. Yani benim 90 gr protein almam lazım. Ancak evde ne yemek olursa onu yiyorum. Yani her zaman proteinli yemek olmuyor. Bu durumun etkisi ne olur? Boşa mı uğraşmış olurum? Antremanı gece yapacağım. Öncesinde yemekte ne varsa onu yiyeceğim. Kahvaltıda her gün peynir ve yumurta yiyorum ama akşam yemeği değişiyor. Antremandan sonra da lor peyniri yemeyi düşünüyorum. 90 gr protein alamazsam sorun olur mu? Günde 2 bölge çalışacağım.



    Bir de yüzümün dolgunlaşmasını istiyorum. Bunun için en az kaç kilo almam lazım?
     
  2. kaci
    Offline

    kaci Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2014
    Mesajlar:
    127
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Trakya
    Çalışmak hiç çalışmamaktan iyidir tabi niye boşa uğraşasın. Barfiks şınav mekik squat ve dumbellarla bir program yapabilirsin. Proteinide çok dert etme lor peynirinin kilosu köy ürünleri satan yerlerde 2.5 tlden başlıyor. 1 kg lorda bile 200 gram protein var gerisini sen hesap et. Sen karbonhidrat alımını artır. Ben tam olarak rakam vermek istemiyorum ama google'da araştır günlük almam gereken kalori diye. Ordan basit makro hesap makineleri var istediğin kiloyu yazıp kaç kalori alman gerektiğini öğren. 10 kilo daha alsan toplarsın ama 75 kiloda ideal kilona ulaşırsın.
     
  3. Obsessive*
    Offline

    Obsessive* Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2015
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Öncelikle cevap verip yardımcı olduğun için çok teşekkür ederim. Bir de şunu sormak istiyorum. Antreman yapmadığımız günlerde de aynı miktarda protein almak zorunda mıyız? Günde 2 bölge çalışacağım için 90 gram protein yeter gibi geliyor. Haftada 3 gün çalışmayı düşünüyorum.
     
  4. kaci
    Offline

    kaci Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2014
    Mesajlar:
    127
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Trakya
    Kaslar dinlenme günlerinde gelişiyor asıl :) Hergün nizami olarak aynı proteini alman daha yararlı olacaktır.
     

Sayfayı Paylaş