[B]Tetradox[/B]

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve awerc tarafından 5 Nisan 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. awerc
    Offline

    awerc Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2009
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Ben iki haftadır tetraxdox die bir ilaç kullanıyorum.Yalnız sivilceler geçeceğine iyice artı bu başta normal mi yoksa yan etkisi olabilirmi?Bide protein tozu sivilce yaparmı?
     
  2. hacker
    Offline

    hacker Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2009
    Mesajlar:
    71
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    istanbul
    ee nasıl cevap versem suratım lahmacun gibiydi bir aralar ama sebebi malum ....:D fazla el arabası azaltınca azalıyor ve yağlı şeylerden uzak duracaksın protein tozu sivilce yapmaz ama sen zaten yeteri kadar protein alıyorsan ve üstüne birde protein tozu kullanıyorsan bu karaciğerlerini mahveder en kısa zamanda elma yemeye başla karaciğere en faydalı besin elmadır.
     
    awerc bunu beğendi.
  3. MT
    Offline

    MT Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    519
    Beğenileri:
    1.048
    Ödül Puanları:
    0
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş