Büyük fırın tüpü ile kas

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve batuibrik tarafından 13 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. batuibrik
    Offline

    batuibrik Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar 1 hafta sonra Dambıl alacağım ama ben cabuk başlamak istiyorum tüp 15 Kg sol elimle 200 defa kaldırıp indirsem sonra sağ elimle 200 defa kaldırıp indirsem 1-2 ay bunları yapsam kas olurmu kol kası lütfen acill
     
  2. letsev
    Offline

    letsev Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.559
    Beğenileri:
    1.076
    Ödül Puanları:
    123
    15 kilogram ? 200 tekrar? sen geç bile kalmışsın cevhersin.
     
    Murat BULBUL bunu beğendi.
  3. batuibrik
    Offline

    batuibrik Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Kardsm düzgün bi açıklama yaparmısın
     
  4. letsev
    Offline

    letsev Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.559
    Beğenileri:
    1.076
    Ödül Puanları:
    123
    forum kurallarını oku
     
  5. SWAGGY
    Offline

    SWAGGY Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2014
    Mesajlar:
    195
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    15 kilo yapamassın.15 kiloyla 10 tekrar bile zor çıkartırsın.Ayriyetten çok tekrar kas yapmaz.Az kilo çok tekrar kaslarının güçlendirir hacim kazandırmaz.Al 8 kilo 8 kilo dambıl yada benzeri bişey.12 tekrar yap.Ama belki fazla gelicek belki hafif onu kendine göre ayarlaman lazım ama en fazla 12 tekrar yap
     
  6. batuibrik
    Offline

    batuibrik Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    12 tekrar nasıl yani sol kolumla 12 sağ ile 12 mi
     
  7. SWAGGY
    Offline

    SWAGGY Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2014
    Mesajlar:
    195
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Eyer tek bi ağırlık varsa bi kolunu arkanda bağla diyer kolunla 12 tekrar yap sonra diyerine al 12 tekrar yap
     
  8. batuibrik
    Offline

    batuibrik Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    12 az değilmi kas yaparmı yaparsada ne kadar sürede
     
  9. SWAGGY
    Offline

    SWAGGY Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2014
    Mesajlar:
    195
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    15 kiloyla 12 tekrar yapmaya çalış zaten kollarının ne kadar zorlandını görürsün :D şimdi az gibi geliyo sana çünkü ağırlıkların derecesini bilmiyosun.eyer yeni başladıysan 8 kiloyla zar zor yaparsın 12 tekrar.
     
  10. batuibrik
    Offline

    batuibrik Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Tamam şimdi başlayacagımda kards hergün yapsam kas olurmu yani onu diyorum ne kadar sürde olur
     
  11. SWAGGY
    Offline

    SWAGGY Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2014
    Mesajlar:
    195
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Aceleci olma sen sürekli aynı kiloylada çalışırsan gelişim göremezsin.Bu spor uzun süreli bi spor yeterince paran ve bilgin yoksa bişey beceremessin.İyi araştır.
     
  12. boksbody
    Online

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.312
    Beğenileri:
    2.754
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Değerli üyemiz;
    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    Kurallar Madde-24'e aykırı başlık açmak!

    Madde 24- Forum Üyelerinden Kahinlik Beklemeyin!
    Örnek resimler ekleyip ya da beğendiğiniz vücuda sahip insanların isimlerini vererek afaki sorular sormayınız.Ölçülerinizi ya da kendi resimlerinizi verip afaki sorular sormayınız, antreman ve beslenmen programları istemeyiniz.
    Bu tür başlıklar kilitlenerek çöpe atılacaktır.
    Örnekler :
    *Şu kadar süre çalışsam kaç kilo alırım?
    *Şu kadar süre çalışsam ölçülerim nasıl olur?
    *Bu vücuda supplementsız ulaşılabilir mi?
    *Resimdeki gibi bir vücuda ulaşmam ne kadar sürer?
    *Resimdeki gibi bir vücuda ulaşmam için neler yapmam lazım?
    *Resimdeki sizce steroid kullanmış mıdır?
    *Ölçülerime göre beslenme ve antreman programı verebilir misiniz?
    *Sizce bu vücut adam olur mu?
    *Sizce bu vücut gelişir mi?
    *Bu vücut için hangi supplementları kullanmalıyım? .... vb..
    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız!
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
    letsev bunu beğendi.
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş