bölgesel yağ yakımı

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve barfix tarafından 15 Mayıs 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. barfix
    Offline

    barfix Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yazın 3 ay kadar spor yaptım yaklasık 15 kilo vermiştim.kardiyo + vücut çalıştım.ancak ağır diyet yaptığım için çok fazla kas gelişimi gösteremedim.amacım fitness olayını tanımak, aletlerin nasıl çalıştığını algılamaktı.6 ay ara verdim sonradan kilo almadım bu süreçte dikkat ettim yediklerime,1 ay kadar önce tekrar fitness'a başladım, ağırlık çalışıyorum, protein tozu kullanıyorum ancak karın bölgemdeki fazlalıkları atamadım tamamen.Onun dışında vücudumda bi sııkıntı yok.L- Carnitin kullanma fikri var aklımda karın bölgesini yakmak için. Kullanan arkadaşlar varsa yada bilgi sahibi olan tavsiyelereniz nelerdir, işe yarıyomu gerçekten, liquid olanlar var hap olanlar var çeşitli markalar var, değişik mg larda satılıyor, biraz bilgi ve tecrübelerenizden yararlanmak istiyorum.Karın bölgesindeki yağlardan kurtulurken vücuttaki kas kütlemi arttırmaya devam etmek istiyorum.Haftada 4 gün spora gidiyorum,spordan 30 dk önce ve 30 dk sonra olmak üzere 1 er ölçek protein tozu kullanıyorum.Yurtta kaldığım için besinlerden almam gereken proteini genellikle adana kebap, tavuk güveç, tavuk ızgara, pilav üstü et, yağsız ton balığı gibi yiyeceklerden karşılıyorum.Bu beslenme şeklim yağ yakımı için yanlışmıdır, idmanlarım ortalama 1.5 saat sürüyo kardiyo hariç.Kardiyo + fitness yaparsam ortalama kardiyo sürem ne olmalıdır, koşu mu yürüyüş mü tercih etmeliyim?
    Şimdiden teşekkürler.
    Boy:1.75
    Kilo:66-67 arası
     
  2. Kauss
    Offline

    Kauss Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.621
    Beğenileri:
    1.401
    Ödül Puanları:
    123
    -İlk başta bölgesel yağ yakımı diye bir şey yoktur.
    -Dediğin gibi bir sürü marka var. Aklında ki markaların yorumlarını forumda zaten bulabilirsin. Kullanıcı yorumları mevcut. Ama likit ve hap arasında tercih yapacaksan likit almanı öneririm. Daha hızlı karışıyor çünkü.
    -Beslenmen yağ yakmak isteyen biri için yanlış. Adana kebabı kimsenin tavsiye edeceğini sanmıyorum. Onun yerine dışarıda yemek yiyeceksen yada yurtta dediğin gibi ızgara tavuk seçeneğin varsa en makulu budur. Aynı şekilde dönerden filan de uzak dur.
    -Kullandığın protein whey protein diye düşünüyorum. Antremandan 30 dk sonra yerine antreman sonrası kullanabiliyorsan kullanmanı tavsiye ederim.
    -Cardio ve antreman günlerini ayırabilirsin. Örnek vermek gerekiyorsa pazartesi antreman günün var diyelim salı günü de sadece cardio için gidebilirsin. Yada günde iki kere gidebiliyorsan cardio ve antreman olarak 2 sefere bölebilirsin.
    -Cardio çalışması olarak forumda konusu mevcut olan HIIT sisteminini öneririm. Okuyup bilgilenebilirsin bu teknik hakkında.
     
    StormBlast ve barfix bunu beğendi.
  3. barfix
    Offline

    barfix Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    [/COLOR]

    O halde idmanlarımı şu şekilde yapıcam.
    pzt, çrş, cuma vücut--1.5 saat
    salı,prş,cmt kardiyo---gün başına kaç saat kardiyo çalışmalıyım?
    yemek düzenimi de;
    [Protein İhtiyacı] :tavuk göğsü (ızgara veya haşlama),kırmızı et(yağsız), yumurta, light ton balığı,light beyaz peynir,light yoğurt-süt
    yağ yakımı için günlük 100 gr kadar karbonhidrata da ihtiyaç olduğunu okumuştum biyerden;
    [Karbonhidrat İhtiyacı] : pilav üstü et(pirinç), mevye
    şeklinde sağlayacağım.
    Protein tozuna da dediğiniz gibi antrenmandan 30 dk önce,ve antrenman sonrası olarak kullanıcam.
    L-carnitin hakkında sizin görüşünüz nedir nerdeyse protein tozu fiyatında ve olumlu-olumsuz yorumlar var, tavsiye edermisiniz?
    Tüm bunlara ek olarak haftada 3 gün kardiyo çalışmam kas yıkımına yol açarmı?(normalde ağırlığımın 1.5 katı kadar protein alıyorum,kardiyo eklenince 2 katına çıkarmalımıyım?)
     
    Son düzenleme: 15 Mayıs 2012
  4. Kauss
    Offline

    Kauss Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.621
    Beğenileri:
    1.401
    Ödül Puanları:
    123
    Agirlik idmanini 1 saati gecirmemeye calisin. Protein konusuna gelecek olursak ben gunluk alabilecegim max. Hedefliyorum. Bu tamamen sizin tercihiniz imkaniniz varsa sizde cikarabilirsiniz. Bunun yaninda alternatif protein kaynaklarini yabana atmayin bunlar bitkisel olanlardir. Yine yag yakimina yardimci meyvelerde vardir. Misal avakado. Normal cay tuketiyorsaniz yesil cay kullanabilirsiniz.
    Carnitine konusunda pek yonlendirici olmak istemiyorum acikcasi. Ben multipower liq. Olanini kullaniyorum amacim zayiflama ozelligi degil enerji verme ozelligi fakat pek etkisini gordugumu dusunmuyorum. Cardio yaptigimda terliyorum ama kullanmadan oncede ayni oranda terliyordum gibime geliyor. Onun icin siz yinede kullanici yorumlarina bakin. Bunun yaninda cardio da kas kaybini min. İndirmek icin bcaa kullanabilirsiniz.
     
    StormBlast bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş