Bölgesel Parçalama/Hacimlendirme mümkünmüdür ?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Tequla tarafından 22 Mayıs 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Tequla
    Offline

    Tequla Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2014
    Mesajlar:
    36
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Herkese merhaba , 15-20 tekrar arası kasları parçalar, ve 8-10 arası da büyütür diye biliyorum.
    Ben bu çalışma tarzını kendi vücudumda ihtiyacım olan kaslara uygulasam mesela kollarımda hacim istiyorum ama göğüs,omuz ve bacakta parçalı istiyorum bunun için ;
    kollarda: 8-10 arası
    gögüs-bacak-omuzda: 15-20 arası tekrar yapsam bölgelere göre şekillendirme(kollar şişerken ve büyürken gögüs omuz bacak şekillenecek) yapmış olurmuyum yoksa ben mi yanlış biliyorum ?

    beslenme düzenim az yağ günlük 200gr karbonhidrat 100-120 gr protein civarinda olacak
     
  2. marsfield
    Offline

    marsfield Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2010
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    38
    15-20 tekrar arası kasları parçalar, ve 8-10 arası da büyütür diye biliyorum. - yanlis biliyorsun.
     
  3. ujohnz
    Offline

    ujohnz Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2014
    Mesajlar:
    964
    Beğenileri:
    699
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    yok hurafe bunlar.
     

Sayfayı Paylaş