bölgelere göre başlangıç hareketleri

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve hopdedikk tarafından 20 Kasım 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. hopdedikk
    Offline

    hopdedikk Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2009
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar bi konuda daha merakımı sizinle paylaşmak istiyorum
    bölgelere göre başlangıç hareketleri olarak hangilerini kullanmak gerekir yani her bölgenin ana hareketi hangisidir ve baştamı yapılır .mesela göğüs için bench press en başta yapılıyo genelde .birde ana hareketten sonra girdiğimiz diğer hareketlerinde bir önemi varmı acaba gelişim için?kolay gelsin...
     
  2. ozleyis
    Offline

    ozleyis Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2007
    Mesajlar:
    393
    Beğenileri:
    88
    Ödül Puanları:
    0
    Temel hareketler vardır. Ve genelde bu hareketlerle başlanır. Press yapabilen adeleler için pressler diğerleri için de barla curl veya extansion hareketleri.

    Mesela ;

    Deltoid için. behind the neck press - military press - Dumbell press
    Biceps için. barbell curl
    Quadriceps için. squat - leg press

    gibi...

    Ama bazı bölgeler için bu değişebilir. Mesela Quadriceps çalışacak bi üye ye ben leg press yaptırmadan önce düşük kilo ile 2 set leg extansion yaptırıp adelenin ısınmasına yardımcı olurum. Veya triceps de direk lying triceps extansion (skull crasher) yerine 2set puse down la biraz geniş açı kullanarak tricepsin en uç noktalarına kadar hissettirip adeleyi öyle ısıtırım. Bu benim kendi doğrum.
     

Sayfayı Paylaş