Az agırlık Cok tekrar hakkında

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve SaMPii tarafından 16 Mart 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. SaMPii
    Offline

    SaMPii Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2012
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhabalar
    Ben az agırlık cok tekrar yapmaya karar verdim arastırdıklarım sonucunda ama tam olarak nasıl yapıcagımı bilmiyorum
    spor salonunda gordugum bazı kişiler boş barla bench giriyor hızlı hızlı seri sekilde yapıyor tabi tekrar sayısını cok fazla yapıyolar
    tam olarak nasıl yapmalıyım gittigi yere kadar yapıp kısa bir süre dinlenip tekrar mı aynısını yapmaya calısmalıyım:S?
    hacim istemiyorum hacim var zaten artık sıkılaşsın ve kuvvetli dayanıklı olsun istiyorum
     
  2. StormBlast
    Offline

    StormBlast Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    923
    Beğenileri:
    1.057
    Ödül Puanları:
    103
    Cok tekrardan kasıt 12-15 ve maksimum 20 tekrar aralığı . Boş barla bench girenler genellikle ısınma amacıyla giriyorlardır o tamamen farkli bir olay . Örneğin 12-15 tekrar yapabileceğin bir ağırlık seçip 3x15 veya 4x15 uygulayabilirsin. Gideceği yere kadar diye bir şey yok yani . 15-20 Tekrarlar dayankılılık kazandırırken sıkılaşmaya da yardımcı olur lakin kuvvet istiyorsan 8 tekrarın üstüne çıkmamalısın
     
    sthammer ve exsisman bunu beğendi.
  3. SaMPii
    Offline

    SaMPii Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2012
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Anladım peki şimdi max 15-20 tekrar yapabilcegim bi agırlıkla 3x15 veya 4x15 giricem zamanla agırlıga alısınca vucudum tabi artırırım dinlenme sureleri ne kadar olmalı mesela bench de felan ben o surede seri seri ip atlasam felan olumsuz etkilemez dimi
     
  4. StormBlast
    Offline

    StormBlast Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    923
    Beğenileri:
    1.057
    Ödül Puanları:
    103
    Aynen öyle , Sırt kaslarının varlığına beynini inandırdığın zaman kaslarını hissetmeye baslayacaksın ve düşük tekrarlara geçebilirsin. Set aralarını 30-45 saniye arası tutman faydali olur ama İp atlama vs başka hareket deneme gibi şeyler yapıp Sırt bölgesine toplamış olduğun kanı başka bölgelere çekme hiçbir yararını göremezsin aksine kas gelişimi için zararlıdır
     

Sayfayı Paylaş