aynı anda hem kas yapıp hem yağ yakmak

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve aKn10 tarafından 15 Ağustos 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. aKn10
    Offline

    aKn10 Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Balıkesir
    evet başlıkda belirttiğim şey yani anabolik ve katabolik tepkimeleri bi arada vücudda gerçekleştirebilimyiz kas kazanırsak nasıl kazanırız hidrat yapısı olarakmı yoksa kaliteli kas olarakmı ? ustalarım abilerim kardeşlerim aydınlatırsanız sevinirim :)
     
  2. PinusNigra
    Offline

    PinusNigra Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2008
    Mesajlar:
    97
    Beğenileri:
    35
    Ödül Puanları:
    28
    yıllardan beri en çok tartışılan konu budur:) tabi ki mümkün böyle bir şey ama daha ileri seviyelerde bulk olan denilen durum kas yapımı için daha yararlı olur.çünkü ne olursa olsun kas yapımı için vücut pozitif enerji dengesinde olmalı.tabi bu demek değil günde toplamda 4000 kcal harcadıysan 6000 al,iyicene yağlan demek değil tabi ki özellikle doğal olanlar için.maksimum kas yapımı için en azından harcadığın kalorinin biraz daha üstünde olmalısın.
     
  3. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Bulk+definasyon daha iyi bir seçim.Bu dediğin olay lazar angelov giibi adamlarda geçerli formlarını korumaları için bulk yapmıyorlar adamın bütün yıl her hafta çekimleri var çünkü. Zaten kas yapma + yağ yakamazsın aynı anda bu fitnessciler formlarını korumak için geliştirdikleri birşey çok detaylı yani
     
  4. arnoldtr0694
    Offline

    arnoldtr0694 Üye

    Katılım:
    28 Mart 2014
    Mesajlar:
    104
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Generation ironun bi kisminda phil health ile bi roportaj sahnesi vardi yanlis hatirlamiyorsam. Phil de diyordu ki biz man kafali aptal kas yiginindan olusan vucutculariz. Aslinda pekte mal sayilmayiz cunku butun dunyanin %99.8i bizim yaptigimiz isi yapmayi bilmiyor yapamiyor. Hem yag yakip hem de kas insaa etmek. Sana dogal bi ornek vereyim. Balik ile haslanmis patates yersen vucudun yag yakar. Ayni zamanda idman sonrasinda balik yani protein alirsan kas insaa edersin. Iyi forumlar
     
  5. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Şu kafadan yillardir kurtulamadik hala ayni kafa. Biri cikar lazarin programini yazar uyguluyorum nasil der. Biri cikar arnoldun programini yazar nasil program bir aydir yapiyorum der. Yav kardesim sen phil heath misin ? Arnold musun ? Lazar mmisin ? Baslik ta yeni baslayanlar bolumunde bide adam 10-15 yillik sporcu olsa neyse.
     
    Fitmale ve Mustimusti bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş