askeri okul mülakatlarına hazırlanmak

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Tulparr tarafından 22 Nisan 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Tulparr
    Offline

    Tulparr Üye

    Katılım:
    13 Mart 2013
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    iyi günler askeri okul mülakatlarına kadar (haziran başı) vudumunu forma girmesini istiyorum şu anda çok yogun oldugumdan dolayı spor salonuna gidecek dururum yok ama koşu yapabilme imkanım var. Vucudumun forma girmesi için ne yapmam gerektiğini size sormak istiyorum .
    askeri okul mülakatında ;

    400 m. koşuyu en fazla 70 sn istiyolar.bunu denemedim ama şimdilik yapamam diye tahmin ediyorum .

    durarak uzun atlama en az 190 cm istiyorlar ama ben 180 cm geçemedim daha

    mekik 1 dk.da en az 30 istiyolar.ben 32 yaptım

    barfiks en az 4 istiyorlar (kartal duruşu ile ) ben 2 yapabiliyorum

    basketbol topu fırlatma 12 m. istiyolar.bunu denemedim ama yaparım

    kısaca bunları yapabilmek için evde kendi başıma neler yapmam lazım ne kadar mekik ne kadar şınav çekmeliyim. ? barfiks aletim yok barifks çekebilmek için hangi eksersizi yapmalıyım .
    400 metre koşusu için kaç dakika koşmalıyım
    evde 5 kglik dambılım var. ayrıca not olarak 72 kiloyum (gittikçe kilo alıyorum fazla yemek ve harektesizlikten) ve boyum 1 .81

    vaktini ayrıpda cevap yazanlara çok teşekkür ediyorum sizlerin mesajları ile direk vakit kaybetmeden başlıyacağım. ;)
     
  2. captctlk
    Offline

    captctlk Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2012
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    kardes kondisyonunu sağlam tutmaya bak. Her zaman formda olmaya ve hareketli olmaya bak. Fiziksel mülakat önemlidir ama psikoteknik vardır. Sen kendini geliştirmeye bak bu konuda. Her gün barfiks şınav ve mekik çek azdan basla gün gectikçe arttırmaya bak. Kolaygelsin. Basarılar..
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 23 Nisan 2013
  3. PaleHorse
    Offline

    PaleHorse Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2009
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    0
    Yağ oranını ölçtürmeni öneririm en kısa zamanda, eğer 10dan yukardaysa hemen diyete başlamalısın, çünkü o gereksiz yağlar koşu, barfiks ve mekik yapmanı zorlaştırır. Hatta yağ oranın fazla değilse bile düzgün beslenmelisin ki vücut kendini idmanlardan sonra toparlayabilsin, böylece sen de sınavda en iyi performansını gösteresin.

    Daha önce koşu çalışmadıysan vücut alışına kadar gün aşırı koşuya çık ve en az yarım saat koş. 400 metre o kadar uzun bir mesafe değil. O yüzden antrenman yaparken uzun mesafe koşmaya çalışma. En fazla 500 metre koş, sonra kısa bir süre dinlen ve tekrar koş. Her seferinde süre tut ve bu süreleri bir yere yaz. Askeriye nerede koştururlar bilmiyorum ama sen pistte ya da toprakta idman yapmaya özen göster, asfalt insanı zorluyor.

    Koşmadığın günler mekik, barfiks, şınav vs çalış. Onların da set*tekrarlarını düzgün ayarlaman lazım. Hedefini 4 barfiks olarak koyma. Oraya gidip 10 barfiks yaparsan herkesten bir adım önde olursun. Büyük ihtimalle o sınava girip 4 barfikste durmayacak gençler de vardır.

    Sınava kadar kademeli olarak artırman lazım tüm idmanları. Daha hızlı koşu, daha fazla barfik, mekik, şınav vs. Sınava bir hafta kala idman hacmini düşür ki, vücut sınava yorgun çıkmasın. Her idmanda kendini sonuna kadar zorlama, sakatlık yaşayıp hayalinden olursun. Sınavda sınırlarını zorlarsın.

    Başka sorun varsa sor yardımcı oluruz.
     

Sayfayı Paylaş