Askere yardım =)

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve umutbeg tarafından 21 Kasım 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. umutbeg
    Offline

    umutbeg Yeni Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2008
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Slm arkadaslar askerdeyım spora yenı basladım askerı sartlarda yaptıgım programı sunuyorum sızce faydası olurmu yoksa bosa amelelık mı yapmıs olurum bılgılendırırsenız sevınırım birde boyum:1.88 Kilom:80 azmıdır sızce ideal kilom.

    Programım: 25 Şınav 10 mekik 15 kg lık agır dumble var Asker YApımı =) onu ıkı kolla gogusden 20*2 set yapıorum bacakları ranzaya kaldırıp 20 şınav çekiyorum ve 20 mekık nasıldır ??
     
  2. yalnızkovboy_89
    Offline

    yalnızkovboy_89 Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2009
    Mesajlar:
    916
    Beğenileri:
    378
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Endüstriyel Otomasyon
    Yer:
    İstanbul
    asla ameleleik değil!, yeterki devam et askerden gelincede düzenli bir salona yazılarak sporuna devam edersin,şimdiki yaptıklarında en azından hazırlık olmuş olur...
     
  3. Hamartin
    Offline

    Hamartin Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    337
    Beğenileri:
    177
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Kayseri
    Ben de amelelik oldugunu dusunmuyorum ama 2 ayda bir elindeki imkanlarin sundugu programi degistirmeni oneririm pek fazla secenegin yok ama en azindan vucudunu sasritman gerekli. Bol sans.
     
  4. okaaan
    Offline

    okaaan Yeni Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2008
    Mesajlar:
    890
    Beğenileri:
    420
    Ödül Puanları:
    0
    Umut hayırlı tezkereler dilerim ayrıca fazla malzeme olması şart değil daha programlı bir şekildede çalışabilirsin daha sistemli daha iyi olur..
     
  5. MERAKLI
    Offline

    MERAKLI Üye

    Katılım:
    5 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    485
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    ÖĞRENCİ
    Yer:
    KIRIKKALE
    ranzaları yaklaştırarak dips çalışabilirsin hem arka kol hemde üst gögüs için. birde şunu ekliyim

    Birşeyler yapmak Yatmaktan iyidir...
     

Sayfayı Paylaş