Asimetri Sorunu

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Bloodness tarafından 17 Eylül 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Bloodness
    Offline

    Bloodness Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2014
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    İyi günler arkadaşlar,
    sağ ve sol göğüs kaslarım arasında simetri olarak az bir fark var. Antrenman esnasında bench pressde, incline bench pressde veya cable crossover yaparken sağ göğüs kaslarımı yeterince hissedemiyorum. Antrenmandan sonra sol göğüs kaslarım şişerken sağ daha az şişiyor, bunun için simetri olana kadar ağırlık artırmayı şimdilik bıraktım. Bunun hakkında biraz araştırma yaptıktan sonra okuduğum kaynaklara göre günlük hayatımda sağ kolumu kullandığımdan antrenman esnasında işin büyük kısmını sağ kol alıyormuş. Tavsiyelerinize ihtiyacım var arkadaşlar bir de konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar cevap yazarsa sevinirim.
    Teşekkürler.
     
  2. egemennn
    Offline

    egemennn Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.908
    Beğenileri:
    1.727
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Edirne --- Çanakkale
    Bi süre bar yerine dumbell ile yapın göğüs hareketlerini
    ınclıne dumbell press
    flat bench dumbell press gibi
    zamanla eşitlenicektir
     
  3. Bloodness
    Offline

    Bloodness Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2014
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Öncelikle teşekkür ederim tavsiyeniz için, ilk çalışmam dumbellarlaydı geçen sene ama malesef dumbell çalışmalarım sonrası asitmetri sorunu ortaya çıktı sonrasında bench press e geçtim biraz düzeldi ama tam eşitlik sağlanmadı. Yani asıl problemim sağ göğüs kaslarımı çalıştırmak.
     
  4. egemennn
    Offline

    egemennn Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.908
    Beğenileri:
    1.727
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Edirne --- Çanakkale
    hmm kusura bakmayın yardımcı olamadım ozaman genelde eşitsizlik durumunda dumbell tavsiye edilir o yüzden cünkü barda eşit dağılamıyo bazen güç vs..
    şöyle bişey deneyebilirsiniz ozaman salondaysanız chest press ve incline chest press makinalarında her iki göğüsüde tek tek calıştırabilirsiniz 12+12 hem sağ hem sol gibi..
     
  5. Bloodness
    Offline

    Bloodness Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2014
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Yok ne kusuru çok teşekkür ederim tavsiyeleriniz için dediğiniz gibi makinede deneyeceğim tek tek oda olmadı sağ göğüs kaslarımı hissedene kadar gym'den çıkmayacağım :)
     
    egemennn bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş