Asıl Gelişim

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve hakankeles tarafından 31 Temmuz 2015 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. hakankeles
    Offline

    hakankeles Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Samsun, Turkey
    Öncelikle Merhabalar...
    bu işe yeni başlayan arkadaşlarımız için bi kaç tavsiyem var. İlk defa yapıyorsanız yemeklere asılın kilolu olsanız veya bu sizi rahatsız etse bile çünkü bu ilk dönem bir armağandır ilk 1 ayınızı değerlendirin...

    Şimdi bu işin %50 si genetik %30 u çalışma %20 si steroid tir. Yani ben niye gelisemiyorum demeyin genetiğiniz bu işe uygun değilse
    paranız olacak bütün supplementleri
    diyeceksiniz ya da çok iyi bir çalışma ve çok iyi
    beslenmeyle kendinizi ortaya çıkarabilirsiniz.
    Eğer kendinizi beğenmiyorsanız bu çok iyi bişe
    çünkü bu beraberinde azmi getirecektir. Gelelim asıl konuya.

    i.hizliresim.com/XovQg3.jpg

    Bu fotoğraf 3 buçuk aylıkken

    i.hizliresim.com/6k2ApP.jpg

    Bu 4 buçuk aylıkken

    i.hizliresim.com/gA53bR.jpg

    Bu da 5 aylıkken

    Şuan 5 buçuk ayımı doldurdum. Arkadaşlar yemeğinizi yiyin. Hazır yiyeceklerin hiç birini yemeyin Coco Cola Zero bile içmeyin inüsilini yükseltiyir. Hazır yiyecek = Göbek tir. Eğer kas yapıyorsanız kilo almaktan korkmayın kilo aldıktan sonra definasyon yaparsınız yani bir şekilde toparlarsiniz.

    Sizden isteğim dışardan bakan biri olarak bana tavsiyeniz nelerdir?

    Şimdiden söyleyeyim hiç birşey kullanmadım bu konu hakkında hiç bir sözcük kaldiramiyorum bana sen bir şey kullanmissin demeyin ve bu arada kollar 38 cm :)
     
    Son düzenleme: 31 Temmuz 2015
  2. Bekci
    Offline

    Bekci Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    3.333
    Beğenileri:
    6.154
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    EU
    Bisiy diyemiyoruz zaten resimler görünmüyor:)
     
  3. boksbody
    Offline

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.311
    Beğenileri:
    2.754
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Değerli üyemiz;
    Başlığınız kilitlenip kapatılmıştır.

    Kilitlenme Sebepleri :
    - Fotoğraf ekleme kurallarına uyulmamıştır!

    Kurallar gereği birden fazla açıdan fotoğraf eklemeliydiniz.Başlık kilitlenmiştir fakat yeni fotolar temin ettiğinizde ya yeni başlık açınız ya da yöneticilerle irtibata geçip fotoğrafların başlığa eklenerek başlığın açılmasını talep ediniz.

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak fotoğraf ekleme kurallarını okuyunuz. Fotoğraf ekleme kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş