artık kaslarım agrımıyor

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Cann1bal tarafından 22 Mayıs 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Cann1bal
    Offline

    Cann1bal Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Kaslarım 1 hafta önce ilk çalışmaya başladıgım gün aşırı agrıdı şimdi çalıştıgımda ise ilk çalıştıkdan sonra hareket etcek halim kalmıyor yoruluyorum ama şöle bişey var kaslarım agrımıyor sadece yorgunluk hissediyorum kaslarım ağrısada aşırı az agrıyor acaba gelişmiyormudur oysaki sürekli agırlıgı arttırıorum ve daha çok set ve tekrar yapıyorum... ???? yada alıştıgı içinmi ağrımıyor
     
  2. ferhat95140
    Offline

    ferhat95140 Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2012
    Mesajlar:
    127
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    28
    Ağırlıyı öyle bi ayarla ki 3x10 tekrar sonra yansın.
    Yorgunluktan kaldırasın gelmiyor olabilir.bunun için sana enerji lazım.
    Karbonhidratı arttır.
    Ağrlığı kaldırırken nizami yapmıyor olabilirsin.Hızlıca yaptığından yorgun düsüyor olabilirsin.nizami bi şekilde yedir yedire hareketi uygula.beslenmene dikkat et..
     
  3. Cann1bal
    Offline

    Cann1bal Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bide ben 50 kiloyum boyum 1.58 ama karın kasım çok belli olmuyor ama karın kaslarım var yani :D aslında var ama belli olmuyor bazı arkadaslarım var bir açıyorlar karınlarını baklava dolu benim büyük büyük 4 tane var bi garip yağ oranımmı fazla anlamadım bide kolum kaslı durmuyor oysa kaslı acaba dışında yağ oldugundanmı öğle ? sorunum neyse nasıl gidericem bide onu söleseniz sporu severim ama okul oldugundan sıkılıyorum karınımın yanlarındanki kemikler biraz geniş ve üstü yağlı o yüzden üçgen durmuyorum
     
  4. ferhat95140
    Offline

    ferhat95140 Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2012
    Mesajlar:
    127
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    28
    Bak öğrencisin anlıyorum.
    Bende öğrenciyim yapıcak zamanın olmuyor.
    Yapman gereken şey cardio
    minimum 30dk koşmalısın.Aynı tempoda.ilk yorumumda belirttiğim maddeleri yaparsan fit olursun
     
  5. StormBlast
    Offline

    StormBlast Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    923
    Beğenileri:
    1.057
    Ödül Puanları:
    103
    İlk çalışmandan sonraki ağrılar hamlık ağrılarıdır.Vücut hareketlere alıştıkça ağrıların azalacaktır.
     
  6. ferhat95140
    Offline

    ferhat95140 Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2012
    Mesajlar:
    127
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    28
    Hamlık ağrılar olabilir ama bence acı ve ağrı gelişmenin işareti.
    Kolum acımaz ise kiloyu arttırır kolumu gene yakarım. :)
     
    StormBlast bunu beğendi.
  7. StormBlast
    Offline

    StormBlast Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    923
    Beğenileri:
    1.057
    Ödül Puanları:
    103
    2 Yıla yakın bir süredir yalnizca göğüsümde ağrı hissettim. Yani ben şimdi hiç gelişemedim mi : )) Ağrı ile gelişim arasında bir bağ vardir bu doğrudur ancak bu kişiden kişiye genetikten genetiğe değişir yani ağrı = gelişim diye kesin bir önermede bulunmak doğru değil
     

Sayfayı Paylaş