Armut Vücut (Erkek)

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve huntertrtr tarafından 27 Mayıs 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 11 üye.
  1. huntertrtr
    Offline

    huntertrtr Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2011
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Arkadaşlar ne yazık ki bir erkek olarak armut vücut tipine sahibim.Yani kaçlarım yana doğru da genişliyor.Bu yüzden giydiğim hiçbir tshirt yakışmıyor omuzlarım daha küçük duruyor çünkü.Nasıl bir çalışma yapmalıyım sizce.Yaşım 20 boyum 1.80 kilom 85.Bir de resim ekledim erkeğini bulamadım.Benimde vücudum aynen resimdeki gibi kalçalar yanlara doğru omuzlarım daha küçük bu resmin daha kilolu haliyim anlıcağınız.Bilgisi olan lütfen yardım etsin
     

    Ekli Dosyalar:

  2. ozan1234
    Offline

    ozan1234 Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    322
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Minder , serbest stili güreşçi.
    Spor spor spor .
     
  3. huntertrtr
    Offline

    huntertrtr Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2011
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    spor demişsinde vücut şeklim öyle değil ki kemikler yani.Hiç alt bölge çalışmadan sadece üst bölgemi çalışsam ama alt taraf da hiç sıkı değil.Kemik törpületme falan varmış bilgisi olan birileri yardım edebilirse sevinirim hiç yokmu sizde yada çevrenizde bu tarz spor yapan birileri.
     
  4. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    Yok artık, garip garip şeylere merak salmaya gerek yok. İnsanların kemik yapıları farklıdır, yağ dağılımları birbirlerinden farklıdır ama fazla yağları atıp kas kütlesini arttırınca herkes estetik bir görüntüye kavuşur. Sen de bütün vücudu çalışmalısın. O fotoğrafa benziyorsan yağ oranın yüksektir, önce bunu %10-12 civarına düşür, sonra da yavaş bir bulka girerek 6-8 ay kas kütlesi inşa et. Herşeyin düzeldiğini göreceksin.
     
    KaraFırtına, Ludendorff ve zeo64 bunu beğendi.
  5. hasanateş
    Offline

    hasanateş Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2011
    Mesajlar:
    497
    Beğenileri:
    565
    Ödül Puanları:
    103
    Östrojen/ testo oranlarına baktırın öncelikle, sonrada tiroidler normalmi. Bundan sonra spor ile bir planlama yaparsınız.
     
    KaraFırtına bunu beğendi.
  6. huntertrtr
    Offline

    huntertrtr Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2011
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    öyle diyorsun ama yağ oranım azalsada kemikler o yönde yani beyonceun fotoğrafını atıyım mesela daha iyi anlaşılsın diye kadın kilolu değil ama kadın olduğu için vücudu yanlara doğru çıkık şekilde.Bir erkek olarakda buna benzer bir vücudum var yani hiç hoş durmuyor.Üst kısmım zayıf iki tanede erkek fotoğrafı attım o resimdeki oğlan gibi mesela onun yine çok değil ama söylediğim şeyi anladınız sanırım yani vücut yapsamda öyle olabilirim galiba maksimum alt kısım sıkıntı olucak hep. beyonce-armut-vucut-tipi.jpg rs_634x1024-140627110046-634.beyonce.cm.62714.jpg sporrrr.jpg sporr.png
     
  7. huntertrtr
    Offline

    huntertrtr Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2011
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    konu güncel arkadaşlar bir el atalım spora ona göre başlıcam
     
  8. zeo64
    Offline

    zeo64 Co-Moderator Yönetici Co-Moderator

    Katılım:
    18 Eylül 2011
    Mesajlar:
    1.470
    Beğenileri:
    1.424
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Kocaeli Üni.Bilg.Müh.Öğrencisi
    Yer:
    Kocaeli / Uşak
    spora başlamayın kemik törpüleyin,bunu mu duymak istiyorsunuz?yağ oranınız fazla ki öyle gözüküyorsunuz huntertrtr.ya da iddia ettiğiniz şeyin doğru olup olmadığını görmeniz için herhalukarda yağ oranınızı düşürüp vücüdunuzu görmeniz lazım.doxux hocanın dediği gibi %10 civarlarına düşünce bu konunuzu okuyup güleceksiniz eminim ki.
     
  9. Tevfik Erzon
    Offline

    Tevfik Erzon Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2013
    Mesajlar:
    804
    Beğenileri:
    694
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    HomeGym
    bence çok anormal bir durum yok, arkadaşların dediklerine katılıyorum, diğer bölgeleri değiştirmek elinizde, yağ oranınız da düştü mü sorun kalmayacaktır.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    huntertrtr bunu beğendi.
  10. huntertrtr
    Offline

    huntertrtr Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2011
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    peki arkadaşlar dediğinizi yapıcam ve yağ oranımı düşürücem peki spor salonunda ağırlık giriyim mi sizce suan için.Alt bölge olmasa bile üst bölgeye başlıyayım mı yoksa yağ oranımı düşürdükten sonramı ağırlık çalışmalarına başlıyım.Ve bisiklet kötü mü etkiler beni malum alt bölgemin dahada iri gözükmesine gerek yok sıkılaşsa eyvallahda olduğundan iri gözükmemeside lazım ne yapılmalı bu durumda nasıl bir cardio yapmalyım koşmanın bacakları kalınlaştırdıgını söyledi bir kaç kişi bunun aslı varmıdır.
     
  11. bakingTR
    Offline

    bakingTR Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2014
    Mesajlar:
    63
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    keşke herkes Biyonsa benzese.
     
  12. salvadore_xp01
    Offline

    salvadore_xp01 Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2015
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    6 yildir mesaj atmamisim. Ilk mesajı sana atıyorum. :)
    Hic.spor yaptığı icin alt tarafı genişleyen gordun mu? Legen kemiklerin bel kemiğin belli. Istesen de genislemez artik. Ama omuz baslari, kanat kaslari, bicepsler gelişir ve genişler. Alt kalça, bel yağ tutan bölgeler. Yağ oranın düşünce ne tutacak ki! Düzenli spor yap. Bundan 10 yil ince dikdörtgen vücut diye bir baslik acmistim. Ama şimdi kendime hakaret etmisim diyorum. Elbet avantajlı vücut tipleri var. Ama malzeme neyse onu isleyecegiz. O yüzden kendine odaklan. Disiplinli bir insansan sonuç alırsın zaten.
    Başarılar. ..
     
    huntertrtr bunu beğendi.
  13. huntertrtr
    Offline

    huntertrtr Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2011
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    abi herkes beyonce a benzese nedir erkeğim ben :D siz bilmiyorsunuz ne kadar sıkıntı bir durum bu ya tshirt giyiyorsun yanlara doğru gidiyor abi erkekte çok kötü durum :D.Yeteneksizsiniz izlerken görmüştüm bu elemanı dedim oha adam bu kadar ince ama yinede değişen bir şey yok demek ki ben kilo versem de oralar değişmiye adqwdq.jpg cek en iyisi üst bölgeyi hacimlendiriyim.
    --- Mesaj birleştirildi, 29 Mayıs 2015 ---
    6 yıldır mesaj atmayan birisinede mesaj attırdım ya saolun varolun.Bu arada arkadaşlar gerçekten teşekkür ederim hepiniz birseyler demişsiniz.Eminim bu yazıları bile birsürü insan okuyacaktır.Çünkü googlea bile "armut v" yazınca armut vücutlu erkek geliyor.Yani bundan muzdarip insan çok , ancak çok az konu var bununla ilgili.Tekrardan teşekkürler hocam bu arada
     
  14. ksk_advb
    Offline

    ksk_advb Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    13
    Alt bölgede çalışılacak değil mi?
     
  15. huntertrtr
    Offline

    huntertrtr Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2011
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    bilemiyorum ki zaten büyük yani kalçam iyice göz ününe çıksın istemiyorum :D sadece yağ yaksam çok iyi olur.
     
  16. Gecce
    Offline

    Gecce Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    236
    Beğenileri:
    70
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yağları erittiğin zaman alt bölgedekilerde eriyor. Bacak hareketlerini ve squat yapmanı öneririm. Güzel sıkılaştırma sağlayacaktır.
     
    huntertrtr bunu beğendi.
  17. bakingTR
    Offline

    bakingTR Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2014
    Mesajlar:
    63
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    kardeş alta define gir hep üste hacime yönelik. belide kalın tut.
     
    huntertrtr bunu beğendi.
  18. ksk_advb
    Offline

    ksk_advb Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    13
    Ben söyleyeyim cevabı ;
    spora başladığından itibaren bacakta çalışıyorsun, squatı nasıl yapacağını öğreniyorsun.Artı ben senelerdir bacak çalışırım kalçam falanda öyle göz önüne çıkmadı ,bu sporda öyle kolay büyümeler yok fakat sadece antremanın yeterli olmayacağınıda söylemeliyim beslenmene çok dikkat etmelisin kolay gelsin
     
    huntertrtr bunu beğendi.
  19. huntertrtr
    Offline

    huntertrtr Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2011
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    define gir derken.Birde beli kalın tutmak için ne çalışmalıyım?
    --- Mesaj birleştirildi, 30 Mayıs 2015 ---
    teşekkür ederim bakıcam dediklerine beslenme de önemli biliyorum ama hiç beslenemiyorum sabah 6 gibi uyuyorum bide nerdeyse hep
     
  20. bakingTR
    Offline

    bakingTR Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2014
    Mesajlar:
    63
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Kardeş beli inceltmezsen kalın oluyo nesini anlamadın? Define:Definasyon,parçalama,küçültme,yağsızlaşma.
     

Sayfayı Paylaş