Arkanizi kollayin

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve BiLL tarafından 25 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. BiLL
    Offline

    BiLL Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    67
    Beğenileri:
    48
    Ödül Puanları:
    0

    [​IMG]

    ARKANIZI KOLLAYIN
    Kardiyo antrenmanlarını sıklıkla bisiklet üzerinde yapanların yaşadığı en büyük sıkıntılardan biri; belkemiğinde yaşadığı ağrılardır. Bunun sebebi bisiklet sürerken omurgaya çok az yük binmesi ve bu yüzden omurga kemiklerinin yoğunluğunun azalmasıdır.
    Hemen panik yapmayın, bunu önlemenin yollarını açıklıyoruz:

    Koşun
    Başka bir kardiyo egzersizine yönlenin; koşun. ABD’deki Missouri Üniversitesi’nin yaptığı araştırmaya göre koşmak, kemik yoğunluğunu ağırlık çalışmasına göre daha fazla artırıyor. Neden? Ağırlık egzersizleri kemik çevresindeki kasların hacmini artırırken, koşmak kemiğin kendisini güçlendiriyor. Nasıl olduğunu hemen açıklayalım: Her adım atışınızda, belkemiğinize yük biner ve bu tıpkı kaslarda olduğu gibi minik hasarlara yol açar. Vücut da bu hasarı yenilemek için kemiklerde kalsiyum biriktirir. Böylece kemiklerin yoğunluğu da artar.


    Ev Ansiklopedileri Seri 1-2
     
  2. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.498
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Kaynak kurallara uygun belirtilmemiştir.


    kopyala yapıştır yapmadan önce Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş