Arkadaslar yeni basladim lutfen bi okuyun tecrubelerinizden faydalanabileyim

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve muhoemin tarafından 31 Mart 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. muhoemin
    Offline

    muhoemin Üye

    Katılım:
    9 Mart 2012
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaslar ben bir yandan diyetle kilo veriyorum diger yandanda vucut gelistirmeye basladim planim oglen civari 45 dk tempolu yuruyus aksamlarida spor salonu imkanim olmadigi icin ayarlanabilir dumbell set aldim 2 kg dan basladim sayin flexor hocanin evde calisma konusundaki hareketlerini yapiyorum fakat 4*5 gibi terimler kullanmista ben bu hareketler haftada kac gun ve kac kere yapacagimi anlamadim yardimci olursaniz sevinirim vede bunlari birebir uygularsam bi degisim gormem kac ay surer zamaninizi ayirdiginiz icin tesekkurler
     
  2. Yeşerengüller
    Offline

    Yeşerengüller Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2012
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    bence hergün bölgesel olarak çalış 1.gün omuz ve bacak 2.gün ön kol göğüs v.c gibi,2 gün çalışıp 1 gün dinlen,4X5 gibi terimlerin anlamı ise yapıcağın aynı hareketi 4 kere(4 set halinde) 5 kere yapman demektir buda bir hareketi 20 kere yapman anlamına gelir,ve bunları birebir uygulayıp beslenmene dikkat edip,dinlenmeye zaman ayırıp,spor salonunda çalışmadığını,vücudunun yağlı veya fit olduğunu ve genetik faktörleri göz önünde bulundurursak sanırım 6 ayda değişimi farkedersin 1 yılda ise sağlam bir vücudun olur hayırlı günler..
     
  3. SiR_Arawn
    Online

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.326
    Beğenileri:
    841
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/evde-sadece-2-adet-dumbell-t8554.html bu linkte Flexor hocamız vermiş zaten tamamen okusaymışsın anlarmışsın.Aslında ilk defa okuduğumda bende anlamamıştım :D sonradan çözdüm tekrar set güne bölüm olayını iyi dinle bu önemli dostum.
    Pazartesi 1.Gün Göğüs-kol
    Salı 2.Gün Omuz - Arka kol
    Çarşamba Off
    Perşembe 3.Gün Sırt
    Cuma 4. Gün Bacak

    örnek program böyle vermiş hocamız istersen buna uyarsın istersen kafana göre sıra yaparsın ama buna uy çünkü Flexor hoca bilgili biri program hazırlamak zor bu sıraya uyarsın.Orda 1. gün diyor pazartesi onu yaparsın göğüs kol diyor.ondan sonra diğerleri antreman sonuna karna çekme , mekik , ters mekik gibi karın hareketleride koyarsın.Set tekrar olayını anlatıyım.linkteki her hareketi ilk hafta 3x8 yapıcaksın 3x8 nedir? 3 set sayısı 8 tekrar sayısıdır.Yani 8 kere gösterilen hareketi tekrarlıyorsun sonra 30 saniye dinleniyorsun sonra bir daha 8 kere bir daha 8 kere ve böylece 3 kere 8 kez tekrarlamış oluyorsun.Bütün hareketleri böyle yapıcaksın.
    Ama ordaki bütün hareketleri birgün yapıyım kaslarım çok gelişir olarak bakma diyorki ilk gün göğüs kol göğüs kolun hareketleri bittiğinde antremanında biter devam ettirme diğer hareketlerle yararı olmaz zararı olur hepsini yapmanın.Ayrıca ilk haftadan sonra 4x8 çıkabilirsin demiş flexor hoca bunada uyabilirsin..
     

Sayfayı Paylaş