arkadaslar yardım

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve mehmetkutan tarafından 11 Haziran 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. mehmetkutan
    Offline

    mehmetkutan Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    siteye yeni üyeyim 6 aydır vg yapıyorum benim sorunum sudur hiç sakal ckmıyor maalesef bıyıkta öyle köse değilim aileden genetik yok fakat böyle bir durum var ne yapmamız gerek ben flexor hocayada yazdım cevap gelmedi hala dğer arkadaşlarda flexor a sro dediler cvp gelmediği icn dğer yerlerde yeni konu ac yerini bulamadım.. :(
    kesin olarak kafama takmış durumdayım
    sustanon diye bi ilac var internet aramalarında duymuştum falan ondan olsam 15 günde bir 3 kere düşünüyorum ne gibi zararları olur lütfen yardımcı olun kafama cok taktım bu konuyu yaşım 23 bu arada 23 ten sonra cıkma olmuyormuş skallarda nasılsa öyle kalır dedi doktor endokrin laboraturalarınada gidicek param yok maalesef cok pahalı fakat hormon testi yaptırdım buna göre seviye düşüğün cok az üstüdne cıktı dermatolojiye gittğimde yapmıştı endokrine git dedi yani üniv. hastaneleride 4-5 ay sonraya randevu verdiler eylüle yardımcı olursanız sevinirim kullanmalımıyım cokmu zararlı olur nelerdir araştırdım ama benim sorunla ilgili kimse yazmamış o yüzden pek anlamadım
     
  2. GallienoFerri
    Offline

    GallienoFerri Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    31
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Ankara
    Sakal ve bıyık meselesinin çözümü için neden bir vücut geliştirme sitesine üye oldun, anlayamadım. Yani vücut geliştirenlerde sakal bıyık çıkıyor, onlar yardım ederler gibi bir düşünceye mi kapıldın?
    Sustanon diye bir ilaç var diyerek söze başlamışsın, işe yarar mı diye soruyorsun sonra da kaç günde bir kullanmalıyım diyerek de devam ediyorsun. Sonra gittiğin hastanelerdeki ilgisizlikten bahsediyorsun.
    Arkadaşım birincisi yardım istemek için bence yanlış yerdesin. Tıp bölümüyle ilgili sitelere başvurman daha mantıklı olmaz mı? Biz doktor değiliz ki gelmiş bizden ilaç tavsiyesi istiyorsun. Bunu sataşma olarak algılama ama bu davranışın doğru değil. Burda sana birisinin sözünü ettiğin ilacı kullan dediğini ve sonra da senin bu ilacı kullandığını düşün. Ya sende olumsuz bir etki yaratırsa ne yapacaksın?
    Burdaki sohbet konusu sitenin isminden de anlayacağın üzere vücut geliştirmeyle ilgilidir, ilaç öneren kişilerin bulunduğu bir site değil. Bir doktora gidip tavsiye istemen daha akıllıca olacaktır. Flexor Hoca mesajını gördü mü bilmiyorum ama görüp de cevap vermediyse bile haksız sayılmaz, zira o vücut geliştirme hocası, doktor değil.
     
  3. saydam
    Offline

    saydam Özel Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2004
    Mesajlar:
    7.079
    Beğenileri:
    1.905
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    serbest
    Yer:
    Academic Sport Center
    bu konular forumda cok konusuldu ayrica kurallari okuyun!!!
     
    Despo bunu beğendi.
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş