Arkadaslar bi bakabilir misiniz?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve s60doctor tarafından 29 Haziran 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. s60doctor
    Offline

    s60doctor Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2012
    Mesajlar:
    107
    Beğenileri:
    35
    Ödül Puanları:
    38
    Selam arkadaslar, 2.5 aydan beri fitness ve vg ile ilgileniyorum. Spora ilk basladigimda 86 kiloydum su an 76 kiloyum. Gecen 2.5 aylik surecte kardiyo agirlikli calistim simdi de İstanbulda spora devam ediyorum.
    Size sormak istedigim haftada 6gun spora gidiyorum hergun kardiyo ve pazartesi ,carsamba, cuma da vg programini uyguluyorum. Vucut gelisiminin hizlanmasi acisindan, 6gunun 6 sinda da kardiyo+vucut gelistirme yapnali miyim?
    Bu konuyu cok arastirdim buyuk kas kutlelerinin 72 saat mi ne kucuklerinde 24 saat dinlenmesi gerekiyormus sanirim. Lakin bu spora gercek anlamda hayatimin geri kalaninda devam etmek istiyorum, ama ortada kilo kaybindan baska gozle gorulur birsey yok. Sizce haftada gogus+on kolx2 , arka kol kanatx2, omuz bacakx2 programini uygulasam gelisim hizlanir mi? Salondaki hoca arka arkaya iki gunde ayni programi yapmadikca bisey olmaz dedi.
    Birde arkadasla yas:22 boyum 1.75 kilom 76 , kol:34 gogus :98, bel:89. Bu degerlere gore su forumun ustunde reklami olan l karnitini kulanmali miyim? Fiyati uygun geldide. İlac kullanma taraftari degilim ama olayin hizlanmasini yani ortada gorunur birseyler olmasini istiyorum.

    Simdiden herkese tesekkurler.
     
  2. Berker06
    Offline

    Berker06 Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2012
    Mesajlar:
    115
    Beğenileri:
    32
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Ankara
    Öncelikle 2.5 ayda 10 kilo vermeyi başarmışsın tebrikler görünüşe göre kilo vermede pek sorunun yok carnitinde yağ yakımına yardımcı bir besin destek ürünüdür oyüzden pek gerek yok diye düşünüyorum sağlam bir protein tozu ve kas kaybını önlemek içinde glutamine öneririm idmanını düzenli olarak yap protein tozu ve glutamin i kombine et onları kullan hacimlenmeyi sende fark edeceksin. Kard,yo konusundada fazla abartma abartırsan hacimlenmeyi önlersin zamanında çok basketbol oynadım vücudum bir türlü gelişmek bilmiyordu ama basketbolu bırakıp bu spora yöneldim düzenli beslenme düzenli uyuma ile gelişme kaçınılmazdır
     
    Son düzenleme: 29 Haziran 2012
  3. s60doctor
    Offline

    s60doctor Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2012
    Mesajlar:
    107
    Beğenileri:
    35
    Ödül Puanları:
    38

    Cevap icin tesekkurler hocam. 1ay daha kardiyoya bu sekilde devam edeyim diye dusunuyorum. Dedigin gibi sonrasinda fazla abartmiycam.

    Peki arka arkaya vg programina ne diyorsun? Misal pazartesi gogus on kol, sali arka kol kanat, carsamba omuz bacak, persembe gogus on kol, cuma arka kol kanat cumartesi omuz bacak ve pazar bos gun.Beslenme ve uykuma dikkat ediyorum cok iyi sekilde, ekmek gunde 1-2 dilim ki 1dilimi kahvaltida. Uyku ise sabah 7aksam 11 insallah sonucunu alinca burda paylasicam sonuclari.
     
    Son düzenleme: 29 Haziran 2012
  4. Berker06
    Offline

    Berker06 Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2012
    Mesajlar:
    115
    Beğenileri:
    32
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Ankara
    Gayet iyi her gün 2 kas grubunu çalıştır . Ama bence 3 on 1 off 2 on 1 off yap dinlenme günlerini 2 ye çıkarmanı öneririm
     
  5. s60doctor
    Offline

    s60doctor Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2012
    Mesajlar:
    107
    Beğenileri:
    35
    Ödül Puanları:
    38
    Sagolasin hocam bakicam artik full devam ettigim icin 3-1 2-1 mantikli geldi
     

Sayfayı Paylaş