Arkadaşlar Yardımcı Olur musunuz ?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve CnkGrbz tarafından 30 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. CnkGrbz
    Offline

    CnkGrbz Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle merhaba :) Direk konuya girmek istiyorum. Vücudumun yağlı olduğunu düşünüyorum ki öyle göğüste ve kalça'da fazla yağ var gibi geliyor. Kaslı bir vücudumun olmasını istiyorum her erkek gibi :D 16 yaşındayım. 90 kiloyum 1.90'da boyum var. Body'e gitmeyi düşünüyorum ama sizce ilk kilo verip mi body'e gideyim yoksa şimdi başlasam olur mu ? 2 3 tane arkadaş kaslarıyla hava atıyor insan da özeniyor hali ile. Boy kısalmasını pek sorun etmiyorum 1.85 - 87 ye kadar düşebilir sorun yok. Asıl sorumu tekrardan hatırlatayım önce kilo mu vereyim yoksa şimdi başlayayım mı body'e ?
     
  2. HouseMafia
    Offline

    HouseMafia Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2013
    Mesajlar:
    198
    Beğenileri:
    35
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Boyun kısalmaz merak etme :) Kilo verip aynı zamanda kas yapmak sadece kas yapmaktan daha zordur. Bence önce kilo vermelisin sonra da salona gidersin.
     
  3. CnkGrbz
    Offline

    CnkGrbz Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle cevap verdiğin için teşekkür ediyorum :) İdeal kilom 84 ben 90 kiloyum yani 6 kilo verip body'e başlamalı mıyım ? Yoksa bir 10 15 kilo vermem şart mı ? Eğer 6 kilo yeterli diyorsan önerebileceğin beslenme olsun egzersiz olsun var mıdır ?
     
  4. HouseMafia
    Offline

    HouseMafia Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2013
    Mesajlar:
    198
    Beğenileri:
    35
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    6 kg yi verip başlamalısın bence çünkü başladığında yiyeceklerinden kısmaman gerekiyor. Eğer protein tozu kullanıp protein ihtiyacımı karşılarım diyorsan o zaman kilo vermeden de başlasan işin kolaylaşır. Forumda beslenme programı istemek yasak olduğu için vermiyorum ama Beslenme Günlüğü | BodyForumTR Vücut Geliştirme Forumu bu bölümden kendine uygun bir beslenme programı seçebilirsin.
     
  5. cemcikikci
    Offline

    cemcikikci Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    39
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Kardeşim tavsiyeme güven kilo vermeye calisma boyun uzun 100 kiloda kaldirirsin bende 194 um 9 aydir yapiyorum body bence yazil 1 sene hacme yönelik calis besinini iyi al desteklerini iyi al o yağlar gidicek kas olucak salona gittiğin zamanda hacme gitmek istiyorum de foto koyuyorum sana hacme yönelik calistim [​IMG]

    Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  6. CnkGrbz
    Offline

    CnkGrbz Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Protein tozu falan almayı düşünmüyorum aslında boyuma göre kilom o kadar da kötü değil araştırdığım kadarıyla ama sadece 2 yerde fazlalık var gibi geliyor yani bana 6 kilo vermem en az 1 - 1.5 ay sürer ki okulla bodyi karıştırıp akademik başarıdan düşmek istemiyorum.


    Öncelikle maşallah :D Ben 5 - 6 ay gitmeyi düşünüyorum da hacme yönelik çalışırsam 5 - 6 ay da etkisini görür müyüm ? Profesyonel olarak basketbol oynuyorum zaten altyapı var yani sadece kalça biraz büyük geliyor bana o da basketbolda parmak ucunda koşturdukları için sanırım ( 2 - 3 forumda okumuştum bu konuyla ilgili bir şeyler) yani sonuç olarak kalça ve göğüsü hacme yönelik çalışarak giderebilir miyim ?
     
  7. cemcikikci
    Offline

    cemcikikci Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    39
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Tüm vücudu hacme calis mide bilek kalf girme kardeşim 5 ayda belli eder basket oynayarak kardiyo yapıyorsun zaten ve günde tek kas grubu gir 4x8 yap setleri ve max kiloyla yap faydasini goriceksin

    Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  8. CnkGrbz
    Offline

    CnkGrbz Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Tamamdır sınavlar bitsin yazılıp başlıyorum hacim çalışmaya :) Çok teşekkür ederim :)
     

Sayfayı Paylaş