arkadaşlar tecrübeli abilerim kardeşlerimden yağ yakımı vb. konularda yardım ..

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve babunn tarafından 15 Haziran 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. babunn
    Offline

    babunn Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2011
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar Meraba Boyum 1.84 , Kilom 82 , 17 yaşındayım , vücudum accayip derecede yağlı özellikle belimden aşşağısı çok yağlı . Bacak , baldır , kalça ne varsa çok yağlı . Üst kısımlarımda çok yağlı . Arkadaşlar şimdi fitnesa başladım 2 gün oluyor . Hani bu devreden sonra sizlerden yardım istiyorum ne yapmalıyım . Tabi bildiğiniz gibi önce vücudumda bulunan tüm yağları yakmalı ve ondan sonra kas yapmaya başlamalıyım . Şimdiden itibaren önerileriiniz programlarınız diyet açısından falan nelerdir . Kardiyo nekadar yapmalıyım mesela 30 dakika yeter mi yok sa 1 saate falan mı çıkarmalıyım . 30 dakikadan sonrasının amelelik oldunu söyleyenler var . Abilerim kardeşlerim bana bi yardımcı olursanız çok mutlu olucam..

    Yardımcı olan herkeze teşekkür ederim
     
  2. aziz4458
    Offline

    aziz4458 Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    115
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Bak aslında yağları kasa çevirirsin ama sen kardiyoya devam et kardiyoyu 1 saat yap yarım saatte vücut depolanan şekerleri kullanıcak yarım saatten sonra ise vücut yavaş yavaş yağları kullanıcak 1 saat tempolu kardiyo yap
     
    babunn bunu beğendi.
  3. ttolga1111
    Offline

    ttolga1111 Yeni Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2012
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    0
    sana en büyük önerimi sunuyorum az ye xd
    kardiyo yaparken mümkün olduğunca hızlı yap
    bol su iç.
    hiç yemessende düzensizlikten kilo alabilirsin o yüzden düzenli olarak 3 öğün abartmadan
    akşam yemeğin 5-6 olsun yatma vaktinden uzak
    Egzersizden önce yemek yemek tavsiye edilir fakat zamanlama önemlidir. Çalışmadan iki saat önce yapılan yüksek karbonhidratlı ve düşük lifli bir atıştırma idealdir, bundan daha geç bir zamanda yemek, spor yaparken zorlanmanıza sebep olabilir. Karbonhidrat alımından sonra vücudunuzda önce bir insülin artışı meydana gelir ve bu, kan şekeri seviyenizin düşmesine neden olur. Fakat iki saat kadar beklemek vücudunuzun kan şekeri ve insülin değerlerinin normale dönmesine imkan verir. Egzersiz sonrası hafif bir atıştırma da o sırada boşalan karbonhidrat depolarınızın tekrar yenilenmesini sağlayacağı için uygundur. Spor sonrası yüksek karbonhidrat değeri ve biraz da protein içeren bir öğün idealdir çünkü protein karbonhidratların alınmasını kolaylaştırır.

    sonra yağları kasa çevirme diye bişey yoktur yağları yakarsın yerine kas inşa edersin
     
    babunn bunu beğendi.
  4. ParZ
    Offline

    ParZ Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.308
    Beğenileri:
    873
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    yağ kasa dönüşmez
     
    babunn bunu beğendi.
  5. hasanateş
    Online

    hasanateş Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2011
    Mesajlar:
    497
    Beğenileri:
    565
    Ödül Puanları:
    103
    Az ye, yağları kasa çevir vs vs bunlar yanlış bilgiler. Forumda beslenme ile ilgili konuları oku glisemik indeks nedir. Kardiyo nedir nasıl yapılmalı hiit kardiyo nedir., Forumda iyice araştır.
     
    babunn bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş