Arkadaşlar tecrübeli Üstadalardan Yorum bekliyorum

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve IN_MYSTERY tarafından 27 Nisan 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. IN_MYSTERY
    Offline

    IN_MYSTERY Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2010
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ÜStadlar yaklaşık 1,5 yıldır bu sporu yapıyorum ben antremandan hemen sonra 100 gr kuru çökelek tüketiyorudum gün içindede diğer eksik protein miktarını karşılıyordum son 2 aydır birinin bana kuru çökelek sindirimi çok geç olan bir ürün antreman sonrası tavuk yemelisin demesi üzerine her antreman sonra 200 gr tavuk tükettim ama 2 aydır yağlanma oldugnu farkettim hemen araştırdım tavuk 2-3 saatte sindirilen proteinmiş o yüzden morelim alt üst oldu.araştırmalarıma göre whey protein sütten yapılıomuş hızlı tüketilen kana karışan protein miş üstadlar şimdi size sorum şu antremandan hemen sonra 30 dk süreçte kuru çökelek alsam whey proteini gibi etklimi süt proteini oldugu için, yoksa tavuk mu yemeliyim yada kuru çökelek ile whey protein arsında çok fark varmı lütfen bir an önce yardımcı olun..antremandan hemen sonra kuru çökelek alırsam kuru çökelekte kaa çabuk karışan proein grubundanmı ?
     
  2. celalcaner
    Offline

    celalcaner Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    430
    Beğenileri:
    86
    Ödül Puanları:
    0
    wheyin yerini hiçbir doğal besin tutmaz.
     
  3. IN_MYSTERY
    Offline

    IN_MYSTERY Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2010
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hocam orası kesin de bu kuru çökelek hızlı emilen protein grbundanmı oluyor yoksa yavaşmı ?
     
  4. cexenes
    Offline

    cexenes Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    272
    Beğenileri:
    223
    Ödül Puanları:
    53
    lor ve çökelek birbirine yakın ürünler fakat çökeleğin protein değeri lorun iki katı çökeleği yatmadan önce tüketirseniz daha iyi olur geç emilimi var doğrudur, tavuğunda beyaz etini yemen gerekiyor antreman sonrası ve mümkünse haşlanmış olarak.
     
  5. BeachBoy
    Offline

    BeachBoy Üye

    Katılım:
    13 Ekim 2005
    Mesajlar:
    1.652
    Beğenileri:
    4.408
    Ödül Puanları:
    123
    Ekşimek veya çökelekte denen ürünün 100 gr mında ortalama 15-21 gr kadar protein bulunur. Bu proteinin de yaklaşık %20 si whey protein %80 ni ise kazein proteininden oluşur. Bilindiği üzere kazein yavaş emilimi olan bir proteindir. İdmandan sonra az yağlı olan tavuğun göğüs kısmından tüketebilirsiniz. Fakat bu öğünü yatmadan en az 3 saat önce tüketmeniz gerekir. Bu öğünleri geç tükettiğiniz zaman vucutta yağlanma yapabilir. Antremanlarınızıda beslenme şekline göre şekillendirmenizi öneririm.
     
    Pappy bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş