arkadaşlar son sözü siz söyleyin,yardım lütfen!!!

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve noble_man tarafından 1 Mayıs 2007 başlatılmıştır.

  1. noble_man
    Offline

    noble_man Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2006
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar uzunca bir süredir bilgisayar başından kalkmadan forumu okuyorum.çok fazla bilgi edindim bu süreçte,ilk başta bunun için çok teşekkür ederim...yalnız son günlerde supplement ihtiyacım var ve kafam çok karıştı,strese girdim.problem şu arkadaşlar;kullandığım hardline amino 2000 ve hardline likit l-carnitin bitti.şu anda 174cm ve 75 kg'yim.yarın 2 aylık bir diete başlıyorum.bir yandan yağ yakıp bir yandanda kas kütlesini arttırmak istiyorum.ancak nasıl bir supplement kürü yapmalıyım karar veremedim bir türlü.optimum whey %100 gold alacaktım ama biraz pahalı geldi bu ay,bir dahaki ay alıcam inş.bu ay şöle bi kombine düşündüm;

    hardline likit l-carnitine+hardline cla one+hardline amino 2000 veya universal 3001( karar veremedim:S)+bcaa+universal gh max.

    arkadaşlar sizce bu kombinede yeri değiştirilecek,çıkarılacak,veye onu alma şunu al diyeceğiniz tavsiyelerinizi bekliyorum... şimdiden değerli tavsiyeleriniz için teşekkürler...
     
  2. emrah
    Offline

    emrah Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2005
    Mesajlar:
    943
    Beğenileri:
    124
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Personal Trainer
    Yer:
    istanbul
    tavsıyem hardlıne kullancaksan amıno3000-whey proteın-ve kas kutlesı zayıflamadan kullancagın yag yakıcı lipo-6 ama turkıyede bulabılırmısın bılmem
     
  3. dexterrr
    Offline

    dexterrr Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2006
    Mesajlar:
    542
    Beğenileri:
    262
    Ödül Puanları:
    73
    hardline likit l-carnitine+hardline cla one+hardline amino 2000 veya universal 3001( karar veremedim:S)+bcaa+universal gh max.

    Kapsül L-Carnitine + Whey protein + Glutamine + Solgar VM-75 + (Omega 3-6-9) bence bu kombine daha cok iş yapar... likit carnitine'in aman aman bir özelliği yok kapsül formunu o yuzden yazdım ekonomilk olsun diye..
     
  4. noble_man
    Offline

    noble_man Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2006
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar ultimate ısocool+universal gh max+universal amino 3001+hardline likit l-carnitine+multivitamin+nutriway cal mag kullanıcam.

    sizce bu ürünlerden max. verim için nasıl kullanmalıyım?birde forumda bi arkadaş gh max'ın yanında diaformin adlı insülin düşürücü ilacın kullanmasının faydalı olacağını söylemiş?siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
     

Sayfayı Paylaş