Arkadaşlar sizce cokmu protein alıyorum

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Franquez tarafından 29 Ocak 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Franquez
    Offline

    Franquez Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    892
    Beğenileri:
    349
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    BURSA
    yedıklerımı hesaplıyorum gunde ortalama 180 190 cıkıyo bı değerlendirimisiniz 65 kıloyum karbıda baya alıyorum
    protein olarak yazıcam sadece yedıklerımı
    sabah 4 yumurta 2 sarısıyla 100den fazla lor yıyomdur bide yulafın ıcıne 5-10 gram toz atıom sabah 50 gram protein hesaplaması cıkıyor
    arada 1 avuc cevız falan 5-10 protein yada yulaflı kurabıye
    lokantada tavuk pılav genelde 200 gram tavuk koyuyolardır sanırım 40 ta ordan sayıyorum
    arada genede elma kurabıye ceviz tarzı portoakal suyu
    1 olcek toz 25 protein
    sonra aksam yemegınde gene 200 tavuk makarna vs yanında evdekı yemektende yıyorum kuru fasulye mercımek patates kıymalı vs vs herşey ortalam 50 burdan gelıyo
    otururken protein bar bıtter kurabıye vs kahvenın yanında sutle ıcıyom 15-20de ordan gelıyo
    bıde lor yogurt falan yıyom yatarken 10 15 ordan gelıyo bi hesaplmaya bakıyorum bazen 200 bile oluyo :D
     
  2. Thesyseng
    Offline

    Thesyseng Üye

    Katılım:
    14 Kasım 2015
    Mesajlar:
    661
    Beğenileri:
    781
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    System Engineer
    Yer:
    Istanbul
    Protein fazlasi yag olarak depolaniyor, iyi hesaplamak lazim harcanan kaloriye, yapilan antrenmanin agirligina gore


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. stefan35
    Offline

    stefan35 Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2015
    Mesajlar:
    1.428
    Beğenileri:
    1.016
    Ödül Puanları:
    123
    keşke bende o kadar alabilsem :):)
    bitkisel proteinleri ben saymıyorum mesela hesapta...
     
    Franquez bunu beğendi.
  4. Franquez
    Offline

    Franquez Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    892
    Beğenileri:
    349
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    BURSA
    keşke yağ olarak depolansa:) vucudum 15 gun su ıcmemıs gıbı kuru kastan ıbaret ama 40 cm kol var ama memnum degılım eskı 43 cmlık 78kıloluk halımı ıstıyorum :D
    --- Mesaj birleştirildi, 29 Ocak 2016 ---
    ne bulsam gömüyom valla gece buskıvu arası peynır cayla annemler yıyodu nasıl guzel gıttı 0 yağlanma bılmıyom napıcam böyle
     
    stefan35 bunu beğendi.
  5. stefan35
    Offline

    stefan35 Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2015
    Mesajlar:
    1.428
    Beğenileri:
    1.016
    Ödül Puanları:
    123
    metabolizma çok hızlı olsa gerek o zaman..
     
  6. Franquez
    Offline

    Franquez Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    892
    Beğenileri:
    349
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    BURSA
    bence bız cok kafaya takıyoruz gunluk kalorıyle alakalı annem mesela geç uyanır 11 gııb kahvaltı eder normal kahvaltı ıslerını falan yapar arada buskuvı cay ne varsa aksamda bıseyler atıştırır hanı duzgun yerde o kadar yemez ama gece uyuyana kadar tatlı olsun cerez olsun sureklı yer yatmadan nutellalar cıkolatalr tatlılar ama kadın hala 50 kılo :D
     
  7. servet dağlı
    Offline

    servet dağlı Üye

    Katılım:
    14 Kasım 2015
    Mesajlar:
    461
    Beğenileri:
    920
    Ödül Puanları:
    93
    Cinsiyet:
    Bay
    Alinan proteinden ziyade vucut ne kadarini kullanabiliyor ne kadar protein sentezleyebiliyor onemli olan bu yuksek protein almak iyi ama vucudun ne kadarini alabiliyor bunu cozmek lazim

    Mesela gunter 2005 yilinda ronnie colemani grand prixi de gectigi sene aldigi protein oranini yuzde 30 dusurdugunu aciklamisti farkli birsey denedi ve 2005 gunterin yili oldu..
     
    Pink Zeppelin ve stefan35 bunu beğendi.
  8. Franquez
    Offline

    Franquez Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    892
    Beğenileri:
    349
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    BURSA
    hocam cidden sımdı baya dıkkat edıyorum fakat eskı gelısımım yok o zamanlar bu kadar proteinin yarısını bıle anca alıyorumdur anlıyamadım
     
  9. Thesyseng
    Offline

    Thesyseng Üye

    Katılım:
    14 Kasım 2015
    Mesajlar:
    661
    Beğenileri:
    781
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    System Engineer
    Yer:
    Istanbul
    Haha ben oyle beslenince gobegim cikiyo :)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Franquez bunu beğendi.
  10. stefan35
    Offline

    stefan35 Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2015
    Mesajlar:
    1.428
    Beğenileri:
    1.016
    Ödül Puanları:
    123
    ben fazla protein tüketmiyorum ama biraz arttırsam daha iyi olacağını düşünüyorum fakat vücut ne kadarını kullanır orası meçhul
    --- Mesaj birleştirildi, 29 Ocak 2016 ---
    aynen dostum önemli olan kalori alımı zaten kilo almanın püf noktası kalori olayı tamamen
     
    Franquez bunu beğendi.
  11. Franquez
    Offline

    Franquez Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    892
    Beğenileri:
    349
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    BURSA
    hacim istiyorsan karbı arttır benımde oyle yapmam lazım ewlımden geldıgı kadar cok almaya calısıyorum zaten
     
  12. stefan35
    Offline

    stefan35 Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2015
    Mesajlar:
    1.428
    Beğenileri:
    1.016
    Ödül Puanları:
    123
    ben karbonhidrat fazla tüketemiyorum özellikle kompleks olarak iş yerindeki yemeklerde genelde pirinç veya beyaz makarna oluyor napalım mecburen ne çıkarsa artık:)
     
  13. Franquez
    Offline

    Franquez Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    892
    Beğenileri:
    349
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    BURSA
    ben spora gıderken bulgur gelınce 2 saat arayla yatana kadar makarna tavuk yada kuru bulgur falan:D
     
    stefan35 bunu beğendi.
  14. stefan35
    Offline

    stefan35 Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2015
    Mesajlar:
    1.428
    Beğenileri:
    1.016
    Ödül Puanları:
    123
    sen iyi yiyorsun valla :):)
     
    Franquez bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş